• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
12/04/2024, Kategorija: Bizness, Uzņēmējdarbība
Autors: Publicitātes materiāls

Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās pārdošanas metodes un kā veiksmīgāk tās realizēt dzīvē. Pārdošanas speciālisti atzina, ka arvien lielāku lomu nozarē ieņem digitālais saturs un digitālie pakalpojumi.

Saturs kā pārdošanas atslēga

Konferenci atklāja izaugsmes entuziasts, trīs grāmatu autors, SHOWANDTELL.LV video aģentūras radītājs Āris Birze, kas runāja par to, kā pārdod digitāli ar video palīdzību un vai šāda prakse ir noderīga visām organizācijām.

“Vai cilvēks, kurš no jums pērk, lieto telefonu? Vai viņam ir “Facebook”, “Instagram”, “Linkedin”, “Tiktok”? Ja atbilde ir jā, tad jūs varat šo cilvēku aizsniegt,” sacīja Ā.Birze.

Viņš turpināja: “Ir teiciens, ka bilde pasaka vairāk kā 1000 vārdu, bet jūs nezināt, ko tā bilde tam cilvēkam pasaka. Ar video jūs varat pateikt un parādīt tieši to, ko vēlaties pateikt un parādīt – kas ir jūsu produkts, kāds ir jūsu pakalpojums, ko ar to darīt u.tml.”

Arī CUBE biznesa attīstības vadītāja Madara Intenberga atzina, ka saturam ir nozīme. “Pats nozīmīgākais ir saturs – kā mēs komunicējam, ko lietotājs pamana un kā viņš jūtas. [..] Produkts nevar pastāvēt bez satura un tehnoloģijas. Saturs ir pārdošanas atslēga, tehnoloģijas ir durvis klienta vēlmju īstenošanai,” sacīja M. Intenberga.

Klienti, kas jūtas piederīgi, ir gatavi maksāt vairāk

GROWING līdzīpašniece, biznesa trenere un konsultante Jana Strogonova konferencē atzina, ka labākie pārdevēji pārdod par 32% vairāk nekā viduvējie pārdevēji, bet vājākie par 32% mazāk nekā viduvējie. “Atšķirība ir spējā izprast un pārvaldīt savas un potenciālo klientu emocijas,” atzina eksperte.

“Tā kā emocijas ietekmē mūsu uzvedību, tās ietekmē arī mūsu darba sniegumu un to, kā mēs strādājam. [..] Līdz ar to negatīvas emocijas var radīt negatīvu ietekmi uz pārdošanas rezultātiem, attiecībām ar kolēģiem,” sacīja J.Strogonova.

Konferencē piedalījās arī TRIVIUMS trenere, mentore un klientu “advokāts” ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi Jekaterina Mehtijeva, kas runāja par to, kā klientu apmierinātību pārvērst pārdošanas rezultātos.

“Klientu pieredze ir sajūta, ko sniedzam par mūsu uzņēmumu un zīmolu visa klienta dzīvescikla ietvaros. Klientu pieredzi rada gan tas, kas notiek uz skatuves, gan aiz tās. [..] Lojāli klienti tērē vairāk. Klienti jūtas piederīgi un iesaistīti, un ir gatavi maksāt pat vairāk,” atzina J.Mehtijeva.

Konferencē piedalījās arī IZAUGSMES TELPA dibinātāja un izaugsmes trenere Līga Līdeka, kas plašāk pastāstīja par aukstajiem zvaniem, tai skaitā par biežākiem izaicinājumiem ar kuriem uzņēmēji sastopas veicot aukstos zvanus un kā ar tiem strādāt.

“Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sākumā. 85% būs rezultāts, ja visu izdarīsiet pareizi. Izdomājat klientam interesantu zvana mērķi. Tāpat liela nozīme ir pareizi uzdotiem jautājumiem. Un izsakiet risinājumu, kurā izskan vismaz viens klienta ieguvums,” sacīja L.Līdeka.

BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners atzina, ka 94% mājaslapas apmeklētāju pirmais iespaids par uzņēmumu veidojas pēc tās dizaina. “Dati liecina, ka, ja mājaslapas ielāde prasīs vairāk kā 3 sekundes, to uzreiz pametīs 40% tās apmeklētāji,” norādīja G.Hasners.

“80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota,” atzina eksperts, norādot, ka biežākās WEB dizaina kļūdas ir nepārdomāta navigācija, tas, ka mājaslapas vizuālā daļa liek aizdomāties par sniegtā pakalpojuma kvalitāti, kā arī, ja ir nepārdomāts satura izkārtojums.

Konferencē piedalījās arī EXCELLENT LATVIA biznesa attīstības vadītājs Kārlis Klovāns, kas pastāstīja vairāk par efektīvu pārdošanu un to, kas jāņem vērā, izvēloties CRM sistēmu.

Vadītājs pieņem lēmumus, nevis nodarbojas ar neskaitāmiem darbiem

Savukārt VADĪTĀJU SKOLAS vadītājs Kaspars Cveiģelis plašāk pastāstīja par to, kā kļūt par izcilu vadītāju. Viņš uzsvēra: “Vadītāja galvenais uzdevums ir lēmumu pieņemšana un plāna realizācija. Lielākai dienas daļai jābūt aizņemtai ar lēmumu apdomāšanu un sagatavošanu nevis ar 1000 maziem darbiņiem.”

Konferencē piedalījās arī biznesa pārrunu vadības eksperts Ēriks Burkevics, kas ieskicēja pareizas pārrunu vešanas tehnikas nozīmi lielajos darījumos.

“Galvenā atšķirība lielajos darījumos ir ietekme uz uzņēmumiem un lēmumu pieņemšanas ātrums. Ja mazajos darījumos finansiālas sekas pareizam vai nepareizam darījumam ir minimālas, tad lielajos darījumos jāņem vērā vairāk faktoru,” sacīja Ē.Burkevics.

Runājot par to, kas ir jāņem vērā un kā ir jāskatās uz lielajiem darījumiem, viņš atzina, ka svarīgi ņemt vērā tādus aspektus kā – vai tas saskan ar biznesa plānu, cilvēku resursiem, finanšu resursiem un tehnoloģiju resursiem.

812 skatījumi




Video

LBAS aicina valdību saglabāt darbiniekiem noteiktās garantijas un neārdīt arodbiedrību brīvību un tiesības

25/11/2025

Saeimas Sociālo un darba lietu komisija 2025. gada 25. novembrī izskatīja likumprojektu Grozījumi Darba likumā un nodeva to tālāk pirmajam lasījumam. Priekšlikumi otrajam lasījumam jāiesniedz...

Lasīt tālāk
Video

Sociālo un darba lietu komisija konceptuāli atbalsta plānotās izmaiņas Darba likumā

25/11/2025

Saeimas Sociālo un darba lietu komisija otrdien, 25. novembrī, konceptuāli atbalstīja grozījumus Darba likumā, lai pilnveidotu darba tiesisko attiecību regulējumu un nodrošinātu risinājumus,...

Lasīt tālāk
Video

Paredz pasākumus vietējo un ārvalstu investoru nodokļu sloga līdzsvaram

24/11/2025

Lai uzlabotu uzņēmumu piekļuvi finanšu resursiem, samazinātu finansējuma izmaksas un līdzsvarotu nodokļu slogu starp vietējiem un ārvalstu investoriem–fiziskajām personām, vienlaikus...

Lasīt tālāk
Video

Atsevišķiem pārtikas produktiem plāno samazināt pievienotās vērtības nodokli

21/11/2025

Atsevišķiem pārtikas pamatproduktiem no nākamā gada vidus plānots noteikt pievienotās vērtības nodokļa (PVN) samazināto likmi 12 procentu apmērā. To piektdien, 21.novembrī, atbalstījusi...

Lasīt tālāk
Video

Pieaugs akcīzes nodoklis alkoholam, tabakai, saldinātajiem dzērieniem

21/11/2025

Lai mazinātu videi un veselībai kaitīgu vai neveselīgu produktu patēriņu, kā arī, lai nodrošinātu papildu ieņēmumus valsts budžetā, Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piektdien,...

Lasīt tālāk
Video

2025. gada 3. ceturksnī vērojams straujš darba tirgus aktivitāšu pieaugums

14/11/2025

Darba tirgus aktivitāte jau otro ceturksni pēc kārtas pakāpeniski atjaunojas. Pēc straujā uzlabojuma gada vidū pozitīva dinamika saglabājās arī trešajā ceturksnī, augot gan nodarbināto...

Lasīt tālāk
Video

Dzīvokļu īpašniekus savlaicīgi informēs par citu personu deklarēšanos viņu īpašumā

13/11/2025

Dzīvokļa īpašnieks nekavējoties tiks informēts, ja viņa īpašumā savu dzīvesvietu būs deklarējusi cita persona bez likumiska pamata. To paredz Saeimā ceturtdien, 13.novembrī, konceptuāli...

Lasīt tālāk
Video

Plāno mazināt administratīvo slogu sociālajiem uzņēmumiem

11/11/2025

Saeimas Sociālo un darba lietu komisija otrdien, 11. novembrī, konceptuāli atbalstīja grozījumus Sociālā uzņēmuma likumā, kas paredz paplašināt darba iespējas cilvēkiem ar invaliditāti...

Lasīt tālāk
Video

Septembrī ārējā tirdzniecībā vērojams straujš kāpums

11/11/2025

Šā gada septembrī Latvijā strauji palielinājās gan eksporta, gan importa kopapjoms, kas liecina par stabilu valsts ekonomikas izaugsmi. Preču eksportam septembrī bija vērojams stabils pieaugums,...

Lasīt tālāk
Video

SEPLP aicina neatbalstīt deputātu priekšlikumus samazināt sabiedriskā medija budžetu

10/11/2025

Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome, iepazīstoties ar likumprojekta “Par valsts budžetu 2026. gadam un budžeta ietvaru 2026., 2027. un 2028. gadam” (Nr. 1130/Lp14) otrajam...

Lasīt tālāk