• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
12/04/2024, Kategorija: Bizness, Uzņēmējdarbība
Autors: Publicitātes materiāls

Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās pārdošanas metodes un kā veiksmīgāk tās realizēt dzīvē. Pārdošanas speciālisti atzina, ka arvien lielāku lomu nozarē ieņem digitālais saturs un digitālie pakalpojumi.

Saturs kā pārdošanas atslēga

Konferenci atklāja izaugsmes entuziasts, trīs grāmatu autors, SHOWANDTELL.LV video aģentūras radītājs Āris Birze, kas runāja par to, kā pārdod digitāli ar video palīdzību un vai šāda prakse ir noderīga visām organizācijām.

“Vai cilvēks, kurš no jums pērk, lieto telefonu? Vai viņam ir “Facebook”, “Instagram”, “Linkedin”, “Tiktok”? Ja atbilde ir jā, tad jūs varat šo cilvēku aizsniegt,” sacīja Ā.Birze.

Viņš turpināja: “Ir teiciens, ka bilde pasaka vairāk kā 1000 vārdu, bet jūs nezināt, ko tā bilde tam cilvēkam pasaka. Ar video jūs varat pateikt un parādīt tieši to, ko vēlaties pateikt un parādīt – kas ir jūsu produkts, kāds ir jūsu pakalpojums, ko ar to darīt u.tml.”

Arī CUBE biznesa attīstības vadītāja Madara Intenberga atzina, ka saturam ir nozīme. “Pats nozīmīgākais ir saturs – kā mēs komunicējam, ko lietotājs pamana un kā viņš jūtas. [..] Produkts nevar pastāvēt bez satura un tehnoloģijas. Saturs ir pārdošanas atslēga, tehnoloģijas ir durvis klienta vēlmju īstenošanai,” sacīja M. Intenberga.

Klienti, kas jūtas piederīgi, ir gatavi maksāt vairāk

GROWING līdzīpašniece, biznesa trenere un konsultante Jana Strogonova konferencē atzina, ka labākie pārdevēji pārdod par 32% vairāk nekā viduvējie pārdevēji, bet vājākie par 32% mazāk nekā viduvējie. “Atšķirība ir spējā izprast un pārvaldīt savas un potenciālo klientu emocijas,” atzina eksperte.

“Tā kā emocijas ietekmē mūsu uzvedību, tās ietekmē arī mūsu darba sniegumu un to, kā mēs strādājam. [..] Līdz ar to negatīvas emocijas var radīt negatīvu ietekmi uz pārdošanas rezultātiem, attiecībām ar kolēģiem,” sacīja J.Strogonova.

Konferencē piedalījās arī TRIVIUMS trenere, mentore un klientu “advokāts” ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi Jekaterina Mehtijeva, kas runāja par to, kā klientu apmierinātību pārvērst pārdošanas rezultātos.

“Klientu pieredze ir sajūta, ko sniedzam par mūsu uzņēmumu un zīmolu visa klienta dzīvescikla ietvaros. Klientu pieredzi rada gan tas, kas notiek uz skatuves, gan aiz tās. [..] Lojāli klienti tērē vairāk. Klienti jūtas piederīgi un iesaistīti, un ir gatavi maksāt pat vairāk,” atzina J.Mehtijeva.

Konferencē piedalījās arī IZAUGSMES TELPA dibinātāja un izaugsmes trenere Līga Līdeka, kas plašāk pastāstīja par aukstajiem zvaniem, tai skaitā par biežākiem izaicinājumiem ar kuriem uzņēmēji sastopas veicot aukstos zvanus un kā ar tiem strādāt.

“Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sākumā. 85% būs rezultāts, ja visu izdarīsiet pareizi. Izdomājat klientam interesantu zvana mērķi. Tāpat liela nozīme ir pareizi uzdotiem jautājumiem. Un izsakiet risinājumu, kurā izskan vismaz viens klienta ieguvums,” sacīja L.Līdeka.

BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners atzina, ka 94% mājaslapas apmeklētāju pirmais iespaids par uzņēmumu veidojas pēc tās dizaina. “Dati liecina, ka, ja mājaslapas ielāde prasīs vairāk kā 3 sekundes, to uzreiz pametīs 40% tās apmeklētāji,” norādīja G.Hasners.

“80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota,” atzina eksperts, norādot, ka biežākās WEB dizaina kļūdas ir nepārdomāta navigācija, tas, ka mājaslapas vizuālā daļa liek aizdomāties par sniegtā pakalpojuma kvalitāti, kā arī, ja ir nepārdomāts satura izkārtojums.

Konferencē piedalījās arī EXCELLENT LATVIA biznesa attīstības vadītājs Kārlis Klovāns, kas pastāstīja vairāk par efektīvu pārdošanu un to, kas jāņem vērā, izvēloties CRM sistēmu.

Vadītājs pieņem lēmumus, nevis nodarbojas ar neskaitāmiem darbiem

Savukārt VADĪTĀJU SKOLAS vadītājs Kaspars Cveiģelis plašāk pastāstīja par to, kā kļūt par izcilu vadītāju. Viņš uzsvēra: “Vadītāja galvenais uzdevums ir lēmumu pieņemšana un plāna realizācija. Lielākai dienas daļai jābūt aizņemtai ar lēmumu apdomāšanu un sagatavošanu nevis ar 1000 maziem darbiņiem.”

Konferencē piedalījās arī biznesa pārrunu vadības eksperts Ēriks Burkevics, kas ieskicēja pareizas pārrunu vešanas tehnikas nozīmi lielajos darījumos.

“Galvenā atšķirība lielajos darījumos ir ietekme uz uzņēmumiem un lēmumu pieņemšanas ātrums. Ja mazajos darījumos finansiālas sekas pareizam vai nepareizam darījumam ir minimālas, tad lielajos darījumos jāņem vērā vairāk faktoru,” sacīja Ē.Burkevics.

Runājot par to, kas ir jāņem vērā un kā ir jāskatās uz lielajiem darījumiem, viņš atzina, ka svarīgi ņemt vērā tādus aspektus kā – vai tas saskan ar biznesa plānu, cilvēku resursiem, finanšu resursiem un tehnoloģiju resursiem.

811 skatījumi




Video

Atsevišķiem pārtikas produktiem plāno samazināt pievienotās vērtības nodokli

06/11/2025

Lai mazinātu pārtikas produktu cenu pieauguma ietekmi uz iedzīvotāju labklājību, Saeima ceturtdien, 6. novembrī, konceptuāli atbalstīja izmaiņas pievienotās vērtības nodokļa (PVN) regulējumā,...

Lasīt tālāk
Video

Biedrība “Zemnieku saeima”: memoranda rezultāts ir izaicinošāka sadarbība ar lielveikaliem

04/11/2025

Biedrības “Zemnieku saeima” vērtējumā pārtikas cenu samazināšanas memorands, ko šopavasar parakstīja Ekonomikas ministrija (EM), tirgotāji un pārtikas ražotāji, pagaidām nav devis...

Lasīt tālāk
Video

Saeimas komisija: dzīvokļu īpašniekus savlaicīgi informēs par citu personu deklarēšanos viņu īpašumā

04/11/2025

Dzīvokļa īpašnieks nekavējoties tiks informēts, ja viņa īpašumā savu dzīvesvietu būs deklarējusi cita persona bez likumiska pamata. To paredz Saeimas valsts pārvaldes un pašvaldības...

Lasīt tālāk
Video

Attālināts un biroja darbs joprojām piesaista lielāko uzmanību Latvijas darba tirgū

04/11/2025

Trešajā ceturksnī darba meklētāju vidū vislielāko interesi izraisījuši darba piedāvājumi administrācijas jomā un darbs ar iespēju strādāt attālināti, liecina CVMarket.lv jaunākā...

Lasīt tālāk
Video

Apstrādes rūpniecības apjomi uzrādījuši pēdējo gadu pieauguma rekordu

03/11/2025

Saglabājoties augošam ārējam pieprasījumam, apstrādes rūpniecības izlaide 2025. gada septembrī gada griezumā bija straujākā kopš 2022. gada jūnija. Izaugsme turpinās jau septīto mēnesi...

Lasīt tālāk
Video

Reformas pusceļā: nepieciešama politiskā griba un mērķtiecīga īstenošana

29/10/2025

Ārvalstu investori novērtē atklātu dialogu ar valdību un manāmu reformu progresu, taču atzīmē, ka reformas bieži norit pārāk lēni un progress nereti apstājas pusceļā. Turklāt investorus...

Lasīt tālāk
Video

Budžeta komisija atbalsta pasākumus vietējo un ārvalstu investoru nodokļu sloga līdzsvaram

29/10/2025

[caption id="attachment_35992" align="alignnone" width="300"] Business men shaking hands after an agreement during a meeting[/caption] Lai uzlabotu uzņēmumu piekļuvi finanšu resursiem, samazinātu...

Lasīt tālāk
Video

Arodbiedrība aicina steidzami risināt kritiski zemo autobusu šoferu atalgojumu

28/10/2025

Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācija (LPPA) un Latvijas Sabiedrisko pakalpojumu un transporta darbinieku arodbiedrība (LAKRS) aicina par nozari atbildīgo Satiksmes ministriju steidzami...

Lasīt tālāk
Video

LBAS ceļ trauksmi: darba devēju lobijs ķēries klāt arodbiedrību tiesību ārdīšanai

24/10/2025

Saeimas Sociālo un darba lietu komisijas dienas kārtībā ir nonākuši grozījumi Darba likumā. Tādēļ Latvijas Brīvo arodbiedrību savienības (LBAS) vadība nākamnedēļ tiksies ar Saeimas...

Lasīt tālāk
Video

“Michelin” zvaigznes atkal mirdz Latvijā – godināti izcilākie šefpavāri un restorāni

23/10/2025

Trešdien, 22. oktobrī, Mežaparka Kokaru zālē norisinājās “MICHELIN Guide Latvia 2026” apbalvošanas ceremonija, kurā tika atklāta jaunā Latvijas restorānu izlase. Šī ir jau trešā...

Lasīt tālāk