• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
19/04/2024, Kategorija: Finanses, bankas

Šodien, 19. aprīlī, AS “LPB Bank” oficiāli maina juridisko nosaukumu uz AS “Magnetiq Bank”, vienlaikus ieviešot arī jaunu zīmola vizuālo identitāti. Bankas nosaukuma un zīmola maiņas pamatā ir 2023. gada beigās notikušais iegādes darījums, kurā Latvijas vadošā investīciju banka “Signet Bank” AS kļuva par AS “LPB Bank” 100% akciju īpašnieci un tās mātes sabiedrību.

Zīmola maiņa ir daļa no “Signet Bank” grupas un AS “Magnetiq Bank” plašākas biznesa attīstības stratēģijas. Tās mērķis ir veicināt efektīvāku finanšu inovāciju ieviešanu, digitālo produktu pieejamības uzlabošanu banku sektorā un stiprināt pozīcijas FinTech nozarē.

Jaunais nosaukums un zīmola vizuālā identitāte atspoguļo bankas apņēmību ieviest inovatīvus un augstvērtīgus digitālos finanšu risinājumus, paplašināt un dažādot finanšu pakalpojumu un produktu klāstu, tādējādi nodrošinot klientiem vēl efektīvāku un labāku sadarbības pieredzi. AS “Magnetiq Bank” zīmola filozofija ir mijiedarbība starp vienkāršību, pieejamību un efektivitāti, atspoguļojot jaunākās globālās tendences digitālajā finanšu sektorā.

Nosaukums “Magnetiq Bank” radies no vārda “magnet” (magnēts). Tas simbolizē bankas apņēmību piesaistīt inovatīvas finanšu tehnoloģijas ar “magnētisku” pievilcību klientiem, piedāvājot augstākas kvalitātes apkalpošanas pieredzi. “Magnetiq Bank” ir zīmols, ko virza pastāvīgas attīstības pārmaiņas, apvienojot dažādus inovatīvus, efektīvus, augsti tehnoloģiski attīstītus finanšu risinājums, lai atraisītu jaunu potenciālu un izaugsmi bankas klientiem. “Magnetiq Bank” logotips un simbols nozīmē dinamiskas attiecības starp banku un tās klientiem. Dizainā izmantotais kvadrāts atspoguļo stabilitāti un drošību, savukārt aplis – pievilcību un saikni, ko banka veido ar katru klientu. Ar zīmola maiņu banka stiprinās savas pozīcijas gan vietējā, gan Eiropas tirgū, nodrošinot konsekventu un vienotu zīmola pieredzi.

“Banka jau daudzus gadus aktīvi darbojas FinTech un e-komercijas sektoros. Izstrādātie pakalpojumi šīm nozarēm, piemēram, Banking-as-a-Service (Baas) un maksājumu risinājumi e-komercijai ir kļuvuši par mūsu pakalpojumu portfeļa kodolu. Zīmola maiņa atspoguļo mūsu ilgtermiņa apņemšanos turpināt attīstīt šo pakalpojumu segmentu, nodrošinot klientiem pārdomātus un inovatīvus finanšu risinājumus. Šis mērķtiecīgais solis, kas ir orientēts uz klientiem, kuri izmanto mūsu pakalpojumus kompleksi un gūst no tiem maksimālu labumu, ļauj mums izvirzīties par līderiem digitālo finanšu pakalpojumu nozarē. Bankas fokuss uz e-komercijas un FinTech sektoriem sinerģē ar mūsu mērķa klientu vajadzībām pēc visaptverošiem un integrētiem pakalpojumiem, kas sekmē viņu biznesa izaugsmi gan vietējā tirgū, gan globālā mērogā,” skaidro Antons Kononovs, Magnetiq Bank valdes priekšsēdētājs p.i.

“”Magnetiq Bank” zīmola ieviešana iezīmē jaunu posmu “Signet Bank” grupas izaugsmē un attīstības stratēģijā, kā arī nozīmīgu posmu Latvijas banku sektorā kopumā. “Magnetiq Bank” radīta, lai apmierinātu augošo pieprasījumu pēc finanšu produktiem un pakalpojumiem, kas īpaši izstrādāti FinTech, e-komercijasuzņēmumiem un finanšu inovāciju veicināšanai. Latvijas banku sektorā šādu produktu joprojām pietrūkst, un “Signet Bank” grupa ir apņēmusies šo situāciju mainīt. Tuvākajos gados “Signet Bank” grupa plāno ievērojami paplašināt Magnetiq Bank piedāvāto produktu klāstu, koncentrējoties uz inovatīviem un augstvērtīgiem digitālajiem risinājumiem”, uzsver Roberts Idelsons, “Magnetiq Bank” padomes priekšsēdētājs un “Signet Bank” valdes priekšsēdētājs.

AS “Magnetiq Bank” un “Signet Bank” AS turpina darboties kā atsevišķas kredītiestādes. Pāreja uz jaunu juridisko nosaukumu neietekmē klientus un partnerus. Esošos līgumus nav nepieciešams mainīt un pārslēgt. Visas ar iepriekšējo nosaukumu izsniegtās maksājumu kartes un noslēgtie bankas līgumi saglabā savu spēku līdz to derīguma termiņa beigām. Rūpējoties par klientu ērtībām, ierastie komunikācijas kanāli ar banku un operacionālas procedūras paliek nemainīgas.

“Magnetiq Bank” zīmola nosaukumu izstrādāja Ukrainas mārketinga aģentūra “Leletko&Pronyk”. Savukārt zīmola logotipu, vizuālo identitāti un mājaslapu izstrādāja Ukrainas aģentūra “GoodFace”, kas strādā ar klientiem no FinTech nozares.

728 skatījumi




Video

Latvijas iedzīvotāji pārskata tēriņus – priekšroka pamatvajadzībām, taupa uz ārējo izskatu un izklaidi

04/11/2025

Augsto dzīves izmaksu dēļ Latvijas iedzīvotāji aizvien biežāk pārskata savus ikdienas tēriņus un pieņem pārdomātākus finanšu lēmumus. Savukārt jaunieši veido jaunu patēriņa kultūru...

Lasīt tālāk
Video

Mājokļa iegāde: pirkt mazāku vai krāt ilgāk pirmajai iemaksai

03/11/2025

Mājokļa iegāde ir viens no nozīmīgākajiem finanšu lēmumiem dzīvē, un veidi tā sasniegšanai var būt dažādi. Luminor bankas aptauja* rāda, ka vairāk nekā trešdaļa iedzīvotāju (36%)...

Lasīt tālāk
Video

Procentu likmju stabilitāte – ilūzija vai realitāte?

29/10/2025

Šonedēļ Eiropas Centrālās bankas (ECB) Padome sanāk uz monetārās politikas sēdi, kuras laikā tiks lemts par bāzes procentu likmju jautājumu. Tirgus dalībnieki tālāku likmju samazinājumu...

Lasīt tālāk
Video

LM rosina mazināt VSAOI samaksas termiņu pagarinājumu negatīvo ietekmi uz vecuma pensijas apmēru

28/10/2025

Šā brīža normatīvajā regulējumā darba devēji nepieciešamības gadījumā var pieteikties valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (VSAOI) samaksas termiņa pagarinājumam, taču...

Lasīt tālāk
Video

Būtiskākais pasaules ekonomikā: Eirozonas ekonomikas noskaņojums sasniedz pēdējo gadu rekordu

27/10/2025

Oktobrī eirozonas uzņēmējdarbības noskaņojums piedzīvoja būtisku uzlabojumu – kopējais PMI indekss pieauga līdz 52,2 punktiem, sasniedzot augstāko līmeni kopš 2022. gada sākuma. Uzlabojumu...

Lasīt tālāk
Video

Aptauja: Vairums Latvijas iedzīvotāji stabili justos ar ienākumiem virs 2000 eiro pēc nodokļu nomaksas

27/10/2025

Lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju finansiālu drošību izjūt, ja ikmēneša ienākumi pēc nodokļu nomaksas sasniedz vismaz 2000 eiro. To atklāj jaunākie bankas Citadeles aptaujas dati, kas...

Lasīt tālāk
Video

Pusgada laikā finanšu “drošības spilvens” samazinājies trešdaļai iedzīvotāju

24/10/2025

Finanšu uzkrājums, kas ļautu segt ikdienas izdevumus vismaz vienu mēnesi, šobrīd ir gandrīz pusei Latvijas iedzīvotāju. Tikmēr pārējiem finanšu “drošības spilvens” vai nu vispār...

Lasīt tālāk
Video

“Finanšu pieejamības pārskats”: pēc ilgstošas stagnācijas kreditēšanā vērojamas pozitīvas tendences

22/10/2025

Pēc ilgstošas stagnācijas kreditēšanā vērojamas pozitīvas tendences, secināts Latvijas Bankas sagatavotajā “Finanšu pieejamības pārskatā 2025”. Šis ir jau trešais gads, kad Latvijas...

Lasīt tālāk
Video

Latvijā biežāk nekā citās Baltijas valstīs patēriņa kredītu izmanto veselības aprūpei

21/10/2025

Latvijas iedzīvotāji patēriņa kredītu visbiežāk izmanto mājokļa remontam, transportlīdzekļa iegādei un biežāk kā mūsu Baltijas kaimiņi – veselības aprūpei, liecina Luminor bankas...

Lasīt tālāk
Video

Gandrīz puse vecāku atzīst – bērniem grūtības sagādā naudas vērtības izpratne

20/10/2025

Swedbank Finanšu institūta veiktā aptauja atklāj, ka daudziem bērniem grūtības sagādā pamatprasmes, kas saistītas ar naudu. Gandrīz puse vecāku (43%) norāda, ka viņu bērniem vislielākās...

Lasīt tālāk