“LPB Bank” maina nosaukumu uz “Magnetiq Bank”
Šodien, 19. aprīlī, AS “LPB Bank” oficiāli maina juridisko nosaukumu uz AS “Magnetiq Bank”, vienlaikus ieviešot arī jaunu zīmola vizuālo identitāti. Bankas nosaukuma un zīmola maiņas pamatā ir 2023. gada beigās notikušais iegādes darījums, kurā Latvijas vadošā investīciju banka “Signet Bank” AS kļuva par AS “LPB Bank” 100% akciju īpašnieci un tās mātes sabiedrību.
Zīmola maiņa ir daļa no “Signet Bank” grupas un AS “Magnetiq Bank” plašākas biznesa attīstības stratēģijas. Tās mērķis ir veicināt efektīvāku finanšu inovāciju ieviešanu, digitālo produktu pieejamības uzlabošanu banku sektorā un stiprināt pozīcijas FinTech nozarē.
Jaunais nosaukums un zīmola vizuālā identitāte atspoguļo bankas apņēmību ieviest inovatīvus un augstvērtīgus digitālos finanšu risinājumus, paplašināt un dažādot finanšu pakalpojumu un produktu klāstu, tādējādi nodrošinot klientiem vēl efektīvāku un labāku sadarbības pieredzi. AS “Magnetiq Bank” zīmola filozofija ir mijiedarbība starp vienkāršību, pieejamību un efektivitāti, atspoguļojot jaunākās globālās tendences digitālajā finanšu sektorā.
Nosaukums “Magnetiq Bank” radies no vārda “magnet” (magnēts). Tas simbolizē bankas apņēmību piesaistīt inovatīvas finanšu tehnoloģijas ar “magnētisku” pievilcību klientiem, piedāvājot augstākas kvalitātes apkalpošanas pieredzi. “Magnetiq Bank” ir zīmols, ko virza pastāvīgas attīstības pārmaiņas, apvienojot dažādus inovatīvus, efektīvus, augsti tehnoloģiski attīstītus finanšu risinājums, lai atraisītu jaunu potenciālu un izaugsmi bankas klientiem. “Magnetiq Bank” logotips un simbols nozīmē dinamiskas attiecības starp banku un tās klientiem. Dizainā izmantotais kvadrāts atspoguļo stabilitāti un drošību, savukārt aplis – pievilcību un saikni, ko banka veido ar katru klientu. Ar zīmola maiņu banka stiprinās savas pozīcijas gan vietējā, gan Eiropas tirgū, nodrošinot konsekventu un vienotu zīmola pieredzi.
“Banka jau daudzus gadus aktīvi darbojas FinTech un e-komercijas sektoros. Izstrādātie pakalpojumi šīm nozarēm, piemēram, Banking-as-a-Service (Baas) un maksājumu risinājumi e-komercijai ir kļuvuši par mūsu pakalpojumu portfeļa kodolu. Zīmola maiņa atspoguļo mūsu ilgtermiņa apņemšanos turpināt attīstīt šo pakalpojumu segmentu, nodrošinot klientiem pārdomātus un inovatīvus finanšu risinājumus. Šis mērķtiecīgais solis, kas ir orientēts uz klientiem, kuri izmanto mūsu pakalpojumus kompleksi un gūst no tiem maksimālu labumu, ļauj mums izvirzīties par līderiem digitālo finanšu pakalpojumu nozarē. Bankas fokuss uz e-komercijas un FinTech sektoriem sinerģē ar mūsu mērķa klientu vajadzībām pēc visaptverošiem un integrētiem pakalpojumiem, kas sekmē viņu biznesa izaugsmi gan vietējā tirgū, gan globālā mērogā,” skaidro Antons Kononovs, Magnetiq Bank valdes priekšsēdētājs p.i.
“”Magnetiq Bank” zīmola ieviešana iezīmē jaunu posmu “Signet Bank” grupas izaugsmē un attīstības stratēģijā, kā arī nozīmīgu posmu Latvijas banku sektorā kopumā. “Magnetiq Bank” radīta, lai apmierinātu augošo pieprasījumu pēc finanšu produktiem un pakalpojumiem, kas īpaši izstrādāti FinTech, e-komercijasuzņēmumiem un finanšu inovāciju veicināšanai. Latvijas banku sektorā šādu produktu joprojām pietrūkst, un “Signet Bank” grupa ir apņēmusies šo situāciju mainīt. Tuvākajos gados “Signet Bank” grupa plāno ievērojami paplašināt Magnetiq Bank piedāvāto produktu klāstu, koncentrējoties uz inovatīviem un augstvērtīgiem digitālajiem risinājumiem”, uzsver Roberts Idelsons, “Magnetiq Bank” padomes priekšsēdētājs un “Signet Bank” valdes priekšsēdētājs.
AS “Magnetiq Bank” un “Signet Bank” AS turpina darboties kā atsevišķas kredītiestādes. Pāreja uz jaunu juridisko nosaukumu neietekmē klientus un partnerus. Esošos līgumus nav nepieciešams mainīt un pārslēgt. Visas ar iepriekšējo nosaukumu izsniegtās maksājumu kartes un noslēgtie bankas līgumi saglabā savu spēku līdz to derīguma termiņa beigām. Rūpējoties par klientu ērtībām, ierastie komunikācijas kanāli ar banku un operacionālas procedūras paliek nemainīgas.
“Magnetiq Bank” zīmola nosaukumu izstrādāja Ukrainas mārketinga aģentūra “Leletko&Pronyk”. Savukārt zīmola logotipu, vizuālo identitāti un mājaslapu izstrādāja Ukrainas aģentūra “GoodFace”, kas strādā ar klientiem no FinTech nozares.
Vēl par tēmu:
Aptauja: katrs otrais Baltijas iedzīvotājs uzskata, ka elektroauto ir pārāk dārgi
Lai arī elektroauto kļūst arvien populārāki, augstā cena joprojām ir galvenais šķērslis, kas attur no to iegādes, liecina Citadele Leasing veiktā Baltijas iedzīvotāju aptauja. Salīdzinājumā...
Lasīt tālākLatvijā otrs augstākais strādājošo pensionāru īpatsvars Eiropas Savienībā
Lai gan lielākā daļa eiropiešu, sasniedzot valsts noteikto pensijas vecumu, dodas pelnītā atpūtā, Latvijā 44,2% iedzīvotāju, kas saņem pensiju vecumā līdz 74 gadiem, turpina savas darba...
Lasīt tālākPieaug interese par jaunu un energoefektīvu mājokļu iegādi
Šī gada pirmajā ceturksnī vērojama pieaugoša interese par jaunu un energoefektīvu mājokļu iegādi – piektdaļu (26 %) no kopējā izsniegtā hipotekāro kredītu apjoma veido Zaļais hipotekārais...
Lasīt tālākAptauja: teju piektdaļa iedzīvotāju pēc saskarsmes ar krāpniecību izjūt emocionālu stresu
Luminor bankas aptaujas dati liecina – lai gan 69% iedzīvotāju uzskata, ka krāpnieku mēģinājumi viņus tieši neietekmē, gandrīz piektdaļa jeb 17% norāda uz emocionālu stresu kā vienu...
Lasīt tālākKatrs trešais Latvijas iedzīvotājs būtu gatavs mainīt mājokli finanšu apsvērumu dēļ
Katrs trešais (33%) Latvijas iedzīvotājs būtu gatavs mainīt dzīvesvietu, ja mainītos viņa finanšu situācija, savukārt katrs ceturtais (24%), lai mainītu vidi, piemēram, no pilsētas uz...
Lasīt tālākVai iespējams saņemt mājokļa kredītu ar procentu likmi zem 1%?
Banku piedāvātās pievienotās likmes mājokļa kredītiem šobrīd ir būtiski samazinājušās, salīdzinot ar pēdējiem pieciem gadiem, un lai arī Euribor likmes pakāpeniski samazinās, tām...
Lasīt tālākAšeradens: Pasaules Bankas lomai šobrīd ir īpaši būtiska nozīme
Finanšu ministrs Arvils Ašeradens tikās ar Pasaules Bankas Ziemeļvalstu un Baltijas valstu grupas izpilddirektori Sigrunu Ravetu (Sigrun Rawet), lai pārrunātu aktuālos izaicinājumus Pasaules...
Lasīt tālākAptauja: vairāk nekā puse Latvijas iedzīvotāju brīvos līdzekļus ieguldītu nekustamajā īpašumā
Šobrīd vairāk nekā puse jeb 57 % Latvijas iedzīvotāju savus brīvos līdzekļus izvēlētos ieguldīt nekustamajā īpašumā, liecina bankas Citadele veiktā aptauja. Nekustamais īpašums...
Lasīt tālākMiljardi pensiju plānos: kā ietaupīt uz komisiju rēķina?
2024. gads finanšu tirgos aizvadīts stabili, bez būtiskiem satricinājumiem, un kopumā saglabājies augšupejošs. Tas veicinājis arī Latvijas pensiju plānu pozitīvu izaugsmi visa gada garumā....
Lasīt tālākPirkt vai īrēt – ko labāk izvēlēties? Skaidro eksperts
Mūžīgais jautājums, izvēloties dzīvesvietu, ir iegāde vai īre – kuru izvēlēties? Lai gan dažkārt dzirdami kādi apgalvojumi par labu vienam no variantiem, šajā jautājumā izvēle reti...
Lasīt tālāk