Īpašā apmācību sesijā iespēja uzzināt, kā nodrošināt izcilu klientu servisu
Nenoliedzami, klientu apkalpošana ir ļoti svarīgs faktors ikvienam uzņēmumam neatkarīgi no tā darbības sfēras. Ikviena uzņēmuma interesēs ir apmierināt klientu vajadzības, lai tie vēlētos atgriezties vēl un vēl. Tomēr mūsdienas nepietiek vien ar labu klientu servisu, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus un tos praktiski realizētu, klientu apkalpošanai jāieņem vadošā sola uzņēmuma misijā. Izcilība un attieksme būs tas, ko klients jebkurā situācijā novērtēs visaugstāk. Lai veiksmīgi apgūtu svarīgākos priekšnoteikumus izcilam klientu servisam un motivētu sevi vai savus darbiniekus izprast klientu vēlmes, tādējādi nodrošinot to atgriešanos, Klientu servisa akadēmija piedāvā apmeklēt intensīvo biznesa apmācību kursu “KLIENTU SERVISA AKADĒMIJA: kā uzlabojot klientu servisu, uzņēmums var sasniegt labākus pārdošanas rādītājus un straujāku izaugsmi”, kuras laikā ikviens interesents tiks informēts par visu aktuālo un svarīgāko klientu apkalpošanas jomā. Pieteikties apmācībām iespējams šeit.
Nav noslēpums, ka ikvienam uzņēmumam ir nozīmīgi pārsniegt klienta gaidas un cerības. Neskatoties uz to, vai kompānija ir tikai viens klientu konsultants vai tie ir vairāki, patiess serviss spēs parūpēties, lai klients justos apmierināts! Darbs uz klienta atzinību sākas ar personāla pareizu iedvesmošanu un motivēšanu, jo tikai motivēts, ieinteresēts un uz attīstību tendēts darbinieks vislabāk izpratīs klientu vēlmes un nodrošinās to atgriešanos atkārtoti.
Apmācību cikla ietvaros kursa apmeklētājiem – uzņēmumu vadītājiem, klientu servisa menedžeriem, pārdevējiem, biroja vadītājiem un sekretārēm, būs izcila iespēja nostiprināt jau esošās, kā arī uzkrāt jaunas zināšanas par to, kā nodrošināt izcilu apkalpošanas servisu – kā apmierināt klienta vēlmes, kā tikt galā ar sarežģītām apkalpošanas situācijām, kā palielināt pastāvīgo klientu skaitu, kā piesaistīt jaunus klientus, kā motivēt darbiniekus strādāt uzņēmuma labā, kā samazināt reklāmas un komercdarbības izmaksas, kā arī nodrošināt stiprākas uzņēmuma pozīcijas tirgū.
Kā norāda biznesa trenere, pārdošanas un klientu servisa vadības speciāliste Egita Sproģe, dalība seminārā sniedz lielisku iespēju iegūt jaunas zināšanas un parūpēties, lai jūsu klients vienmēr būtu smaidīgs un apmierināts:”Nereti pastāv uzskats, ka par veiksmīgu apkalpošanas servisu liecina klientu skaits un to apmierinātība, taču patiesībā izcils klientu serviss sākas no zinoša un ieinteresēta klienta apkalpotāja. Seminārā ikvienam tā apmeklētājam būs iespēja iegūt praktiskus padomus, kā izstrādājot efektīvu stratēģiju un izvēloties savai sfērai vislabāko pārdošanas veidu nodrošināt sekmīgu un strauju uzņēmuma attīstību.”
Klientu servisa apmācību kurss piedāvā apmeklēt četrus praktiskos seminārus lektores Egitas Sproģes vadībā. Apmācības notiks Rīgas centrā, pēcpusdienās – 26. oktobrī, 2. novembrī, 9. novembrī un noslēguma apmācība – 16. novembrī no plkst. 15:30 līdz 19:00.
Cena: pateicoties programmas Biznesa uzrāviens līdzfinansējumam – tikai EUR 199 + PVN (standarta cena EUR 849,-).
Plašāku informāciju un pieteikuma formu skatiet: http://fluidsurveys.com/s/klientu-serviss/
Vēl par tēmu:
Nodrošinās telefonisku palīdzību iedzīvotājiem atkarības jautājumos
Šī gada 6. maijā darbu uzsāks konsultatīvais tālrunis iedzīvotājiem 67037333, kuriem nepieciešams atbalsts atkarības problēmu risināšanā. Atkarību izraisošo vielu lietošana ir plaši...
Lasīt tālākSkolēni varēs pabeigt 9. klasi, neapgūstot krievu valodu
No 2026. gada kā otrā svešvaloda būs jāapgūst kāda no Eiropas Savienības (ES), Eiropas Ekonomiskās Zonas (EEZ) oficiālajām valodām vai svešvaloda, kuras apguvi regulē noslēgtie starpvaldību...
Lasīt tālākValdība rosina iespēju pēc valstī izsludinātas mobilizācijas Nacionālo bruņoto spēku rindās uzņemt arī ārvalstu pilsoņus
Otrdien, 23. aprīlī, Ministru kabinets apstiprināja grozījumus Militārā dienesta likumā, kas paredz iespēju pēc valstī izsludinātas mobilizācijas izņēmuma vai karastāvokļa gadījumā...
Lasīt tālākJauno Latvijas Universitātes kodolu veidos sešas fakultātes
Lai nodrošinātu ilgtspējīgu un efektīvu Latvijas Universitātes (LU) iestāžu konsolidāciju, LU Padome pirmdien, 22. aprīlī, atbalstīja rektora priekšlikumu piecu fakultāšu vietā veidot...
Lasīt tālākValsts prezidents iesniedz grozījumus Augstskolu likumā
22. aprīlī Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs ir nosūtījis Saeimas Prezidijam vēstuli par grozījumiem Augstskolu likumā, lai novērstu normatīvajā regulējumā pastāvošās neskaidrības...
Lasīt tālākTiesībsargs: Steidzami jānovērš nevienlīdzīgā attieksme uzturlīdzekļu saņemšanas kārtībā
Tiesībām saņemt uzturlīdzekļus jābūt arī tiem jauniešiem, kuru pastāvīgā dzīvesvieta joprojām ir Latvijā, bet izglītību iegūst ārvalstīs. Tiesībsargs līdz šī gada 31. jūlijam...
Lasīt tālākSkolotāju dienu turpmāk atzīmēs 5.oktobrī
Skolotāju dienu turpmāk atzīmēs 5. oktobrī. To ceturtdien, 18. aprīlī, lēma Saeima, galīgajā lasījumā pieņemot grozījumu likumā “Par svētku, atceres un atzīmējamām dienām”....
Lasīt tālākSkolēni varēs atteikties no krievu valodas kā otrās svešvalodas apguves
Skolēni varēs atteikties no krievu valodas kā otrās svešvalodas apguves, paredz Saeimā otrajā lasījumā atbalstītie grozījumi Izglītības likumā. Ja skolēns atteiksies no krievu valodas...
Lasīt tālākAlkoholu varēs iegādāties no 20 gadu vecuma
Lai mazinātu alkohola patēriņu sabiedrībā, plānots līdz 20 gadiem palielināt vecumu, no kura iespējams iegādāties alkoholiskos dzērienus. To paredz 2.lasījumā Saeimas Sociālo un darba...
Lasīt tālākLatvijas Veterinārārstu biedrība: Kaķu reģistrācija norit ļoti efektīvi
Latvijas Veterinārārstu biedrība ir apkopojusi datus par apzīmēto kaķu skaitu. Kopš 16. marta, kad pirmo reizi aicinājām kaķu saimniekus sākt kaķu čipēšanu, ir pagājis tikai mēnesis,...
Lasīt tālāk