“Excellent Latvia” biznesa attīstības vadītājs: Lai sasniegtu citu rezultātu, mēs nevaram darīt vienu un to pašu
Ceturtdien, 21. septembrī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2023, kurā uzstājās savas jomas vadošie eksperti, runājot par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas jomā. Eksperti sniedza plašāku ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās pārdošanas metodes un kā veiksmīgāk tās realizēt dzīvē, kā arī tajā, kā nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu. Konferencē piedalījās arī biznesa vadības sistēmu izstrādes uzņēmuma “Excellent Latvia” biznesa attīstības vadītājs Kārlis Klovāns, kas runāja par to, vai automatizēti risinājumi pārdošanai un klientu servisam vairāk ir greznība vai tomēr nepieciešamība?
Lielākie izaicinājumi automatizēšanā saistīti ar lielu administratīvo slogu, cilvēciskām kļūdām, noliktavas atlikumu nepārskatāmību vai nesakritību, vairākām sistēmām, kas savā starpā “nesarunājas”, atskaitēm reizi mēnesī un uz pieņēmumiem balstītiem lēmumiem.
Viņš norādīja, ka populārākie automatizēti risinājumi pārdošanā ir e-veikali un Marketplace (tirgus plači), viedās kases sistēmas – sinhronizācija ar grāmatvedību un noliktavu, CRM – klientu un piegādātāju vadība, E-rēķini un EDI, E-pasti, SMS, zvani, atgādinājumi (par piegādēm, rēķiniem, jaunumiem, bankas vārteja (getaway), Paylink, noliktavas/-u sasaiste ar visiem realizācijas kanāliem – vairumtirdzniecība/ mazumtirdzniecība, fiziskā/ izbraukumu tirdzniecība, tirgus plači.
Viņš norādīja, ka pastāv vairāk ieguvumi no automatizētiem risinājumiem tostarp pieejamība, kad rīki un tehniskais atbalsts pieejami tepat, uzlabota finanšu plūsma – automātiskā rēķinu izsūtīšana un maksājumu apstrāde, efektivitāte un uz faktiem balstīti lēmumi.
Atbildot uz to, vai automatizēti risinājumi ir vairāk greznība vai nepieciešamība, eksperts norādīja: “Lai sasniegtu citu rezultātu, mēs nevaram darīt vienu un to pašu, izmantojot tās pašas metodes. Un atcerēties, ka konkurenti nesnauž.”
PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2023 piedalījās arī izaugsmes entuziasts, trīs grāmatu autors, “‘ShowAndTell.lv” video aģentūras radītājs, Ventspils Augstskolas “Start-Up vadītāju” bakalaura programmas mentors Āris Birze, apmācību aģentūras “Master Training” dibinātājs Kārlis Apkalns, pārdošanas treneris, organizāciju psiholoģe, mācību vadītāja, Izglītojošo spēļu un metožu asociācijas līdzdibinātāja Zane Veinberga, uzņēmējs, “Pārdošanas Guru” konkursa uzvarētājs Vigants Lesausks, Vadītāju Skolas vadītājs Kaspars Cveiģelis, SIA Gadgets valdes priekšsēdētājs Arturs Štamers, “Printful” klientu panākumu komandas vadītājs Dans Rozentāls, kā arī SIA “Pārdošanas skola” vadītājs un dibinātājs, Biznesa Vadības koledžas lektors, pārdošanas treneris “Sales GURU” Jānis Viegliņš.
Vēl par tēmu:
Iestādēm uz iedzīvotāju iesniegumiem būs jāatbild septiņu darbdienu laikā
Iestādēm uz iedzīvotāju iesniegumiem pēc būtības būs jāatbild septiņu darbdienu laikā. To paredz trešdien, 22.oktobrī, Saeimas Valsts pārvaldes un pašvaldības komisijā galīgajam lasījumam...
Lasīt tālākLPPA: pāreja uz īstermiņa līgumiem sekmēs pārvadātāju atgriešanos pie vecākiem autobusiem
Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācija iebilst pret nosacījumu maiņu valsts izsludinātājos iepirkumos Cēsu, Limbažu un Siguldas lotēs, kas paredz līguma darbību vairs tikai uz 3 gadiem,...
Lasīt tālākFaktiskā bezdarba līmenis septembrī samazinājies par 0,2 procentpunktiem
2025. gada septembrī faktiskā bezdarba līmenis Latvijā bija 6,2%, un kopš augusta tas ir samazinājies par 0,2 procentpunktiem, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) aprēķins. Salīdzinot...
Lasīt tālākAugustā tūristu mītnēs apkalpots par 3,1% vairāk viesu nekā pirms gada
2025. gada augustā Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 392,9 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 3,1% pieaugumu pret 2024. gada augustu, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati,...
Lasīt tālākRīgas sabiedriskajā transportā šī gada septembrī par 5,5% vairāk pārvadāto pasažieru nekā pērn
Šī gada septembrī Rīgas sabiedriskajā transportā pārvietojušies 10 606 593 pasažieri, kas ir par 5,5% vairāk nekā šajā pašā mēnesī iepriekšējā gadā. No tramvajiem populārākais...
Lasīt tālākBirokrātijas mazināšanas nolūkā paredz atvieglot kūrorta statusa piešķiršanas kārtību
Lai mazinātu birokrātisko slogu gan valsts iestādēm, gan pašvaldībām, Ekonomikas ministrija (EM) rosina mainīt kūrorta statusa piešķiršanas kārtību – noteiktu teritoriju par kūrortu...
Lasīt tālāk“Laima” sortimentā divas jaunas konfektes piena šokolādes glazūrā
Latvijā iecienītais saldumu zīmols “Laima” turpina attīstīt un stiprināt savu produktu sortimentu un iepriecina saldummīļus ar jaunām konfektēm piena šokolādes glazūrā. Jaunums divās...
Lasīt tālākUzsākt būvniecību, reģistrēt būvi un nostiprināt īpašumtiesības varēs ar vienu iesniegumu
Būvniecības uzsākšanai un būves reģistrācijai, kā arī būves īpašumtiesību nostiprināšanai būs nepieciešams tikai viens kopīgs iesniegums. To noteic Saeimā ceturtdien, 9.oktobrī,...
Lasīt tālākSeptembrī patēriņa cenu kāpums bija viens no mērenākajiem pēdējos gados
Septembrī patēriņa cenas pieauga, taču kāpums bija viens no mērenākajiem pēdējos gados, ko noteica vājāka sezonālā ietekme un zemāks spiediens no pārtikas un energoresursu cenām. Saskaņā...
Lasīt tālākMatisone: nodokļu administrācijas PVN piemērošanas prakse izmitināšanas pakalpojumiem rada risku uzņēmējiem pāriet ēnu ekonomikā
“Valsts ieņēmumu dienesta pievienotās vērtības nodokļa piemērošanas prakse viesu izmitināšanas jomā rada risku, ka mazie uzņēmumi varētu pāriet ēnu ekonomikā un vairs nemaksāt nodokļus....
Lasīt tālāk