• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
30/11/2020, Kategorija: Bizness, Uzņēmējdarbība
Autors: Publicitātes materiāls

Veiksmīga mārketinga pamats ir tirgus pētījums, ar kura palīdzību iespējams noskaidrot produkta un pakalpojuma pieprasījumu, klientu attieksmi, kā arī rast atbildes uz daudziem citiem uzņēmumiem svarīgiem jautājumiem. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) nodrošina kvalitatīvus pētījumus gan sabiedriskās domas, gan tirgus izpētes procesā.

“Sekmīgai mārketinga stratēģiju plānošanai ir nepieciešama informācija, lai spētu pieņemt pareizus, efektīvus lēmumus, izstrādāt mārketinga plānu, uztvert un novērtēt ārējās vides izmaiņas. Tirgus izpēte ir veids, kā rast atbildes uz visiem svarīgākajiem jautājumiem, kas palīdzēs sastādīt plānu tālākai uzņēmuma mārketinga darbības rīcībai,” norāda SDTIC.

Uzņēmumiem ir iespēja pieteikties Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) pakalpojumiem:

Biznesa stratēģijas izvērtēšana

Jebkuras organizācijas mērķis ir darboties veiksmīgi – īstenot uzstādītos mērķus un atbilstoši vajadzībām izvirzīt jaunus. Piedāvājam izvērtēt organizācijas priekšrocības, vājības, iespējas izaugsmei un apdraudējumu esošajai darbībai, lai saprastu, kā rīkoties nākotnē.

Zīmolu novērtēšana

Zīmols ir organizācijas seja. Tas ietver organizācijas atpazīstamību un priekšstatu par komunikāciju. Attieksme pret zīmolu un asociācijas rada attieksmi pret organizāciju. Novērtējot zīmolu, ir iespējams uzzināt: vai patērētāji to atpazīst; ar ko tas tiek asociēts; ar ko zīmols atšķiras no konkurentu zīmoliem; kādas emocijas rada zīmola pieminēšana; cik tas ir efektīvs – vai veicina preču / pakalpojuma pārdošanu; kā un kur zīmols komunicē ar patērētāju.

Klientu apmierinātības pētījumi

Veicot klientu apmierinātību, ir iespējams: uzlabot peļņas rādītājus; noskaidrot cenas atbilstību klientu iespējām; noskaidrot neīstenotās klientu vajadzības; izvērtēt apmierinātību ar preces dizainu; izvērtēt pieejamību precei un rast atbildes uz citiem svarīgiem jautājumiem.

Mārketinga stratēģijas izvērtēšana

Mārketinga pētījumi ir nepieciešami jebkuram uzņēmumam – gan tiem, kas tirgū ienākuši pavisam nesen, gan tiem, kas savā nozarē jau darbojas ilgstoši. Ar pētījumu palīdzību jūs iegūsiet vitāli svarīgu informāciju, kas būs ļoti nozīmīga jūsu uzņēmuma tālākās mārketinga stratēģijas izstrādē.

Konkurentu izpēte un monitorings

Sistemātiska tirgus un konkurentu novērošana ir iespēja uzņēmumam apkopot un analizēt informāciju par atsevišķām nozarēm, tirgiem, klientiem un konkurentiem no vairākiem avotiem, lai veidotu visaptverošu informācijas bāzi, uz kuras pamata var pieņemt sava uzņēmuma attīstībai svarīgus lēmumus.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.

SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete un http://petijumi.lv/

875 skatījumi




Video

Katrs trešais pircējs nepabeidz pirkumu tiešsaistē lēnas piegādes dēļ

08/07/2025

Saskaņā ar Baymard Institute 2025. gada datiem, septiņi no desmit pirkumiem internetveikalos netiek pabeigti. Starptautiskajā pētījumā izcelti trīs svarīgākie iemesli: pārāk augstas papildu...

Lasīt tālāk
Video

PTAC: zemo cenu grozs kļūst pieejamāks patērētājiem

07/07/2025

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) līdz ar Memoranda par pārtikas preču tirdzniecību (Memorands) parakstīšanu 2025. gada 27. maijā veic pārtikas lielveikalu tirdzniecības ķēžu...

Lasīt tālāk
Video

Iedvesmojoša vasaras pieredze: kas jauniešiem jāzina par pirmo darbu?

07/07/2025

Pirmais darbs vasarā jauniešiem var kļūt par vērtīgu pieredzi, kas ietekmē gan nākotnes karjeras izvēli, gan veido izpratni par finanšu pratību. Tā ir pieredze, kas ļauj nopelnīt pirmo...

Lasīt tālāk
Video

Vai neprotam atpūsties? Katrs otrais strādā arī atvaļinājumā

07/07/2025

Teju katram otrajam jeb 42 % Latvijas iedzīvotāju atvaļinājumā ir nācies pildīt darba pienākumus, pieslēdzoties darbam attālināti, secināts bankas Citadele veiktajā iedzīvotāju aptaujā....

Lasīt tālāk
Video

Apstrādes rūpniecība uzņēmusi apgriezienus, maijā izaugsmei sasniedzot 5,6%

04/07/2025

Apstrādes rūpniecības apjoms salīdzināmajās cenās šā gada maijā pieaudzis par 5,6% pret pagājušā gada maiju, liecina jaunākie Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) dati. Vairākas...

Lasīt tālāk
Video

Eiropas Komisija piešķir 295,5 miljonus eiro Rail Baltica projekta tālākai attīstībai

04/07/2025

Kopuzņēmums RB Rail AS, kas sadarbībā ar Rail Baltica projekta īstenotājiem koordinē arī Eiropas Savienības finansējuma pieteikumu sagatavošanu un iesniegšanu, informē, ka Rail Baltica...

Lasīt tālāk
Video

Pilnībā “atslēgties” no darbiem vai daļēji būt pieejamam – par ko liecina mūsu atvaļinājuma paradumi?

01/07/2025 | Autors: “Figure Baltic Advisory” konsultante Kristina Udras

[caption id="attachment_35407" align="alignnone" width="300"] Beautiful business woman looking at papers she holding in her arms while working on computer at her office[/caption] Vasara ir atvaļinājumu...

Lasīt tālāk
Video

Mazumtirdzniecībā maijā aug pieprasījums pēc IT iekārtām un elektroprecēm

27/06/2025

2025. gada maijā, salīdzinot ar 2024. gada maiju, mazumtirdzniecības apgrozījums samazinājās par 2,0 %, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotie kalendāri koriģētie dati...

Lasīt tālāk
Video

Lux Express izskata iespēju vērsties tiesā pret valsti

27/06/2025

Baltijas reģionā lielākais autobusu pārvadājumu uzņēmums Lux Express izskata iespēju vērsties tiesā pret valsti, jo pretēji Satiksmes ministrijas (SM) vēlmei atrisināt ieilgušo problēmu...

Lasīt tālāk
Video

LDDK: sabiedrība neizjūt valdības centienus mazināt birokrātiju

26/06/2025

83% iedzīvotāju bieži novēro birokrātijas negatīvās izpausmes un uzskata, ka pēdējā gada laikā situācija ar birokrātiju valsts un pašvaldību iestādēs nav mainījusies (53%) vai ir...

Lasīt tālāk