Arvien pieprasītāki kļūst tirgus izpētes pētījumi, kas palīdz pieņemt stratēģiski svarīgus lēmumus
Veiksmīga mārketinga pamats ir tirgus pētījums, ar kura palīdzību iespējams noskaidrot produkta un pakalpojuma pieprasījumu, klientu attieksmi, kā arī rast atbildes uz daudziem citiem uzņēmumiem svarīgiem jautājumiem. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) nodrošina kvalitatīvus pētījumus gan sabiedriskās domas, gan tirgus izpētes procesā.
“Sekmīgai mārketinga stratēģiju plānošanai ir nepieciešama informācija, lai spētu pieņemt pareizus, efektīvus lēmumus, izstrādāt mārketinga plānu, uztvert un novērtēt ārējās vides izmaiņas. Tirgus izpēte ir veids, kā rast atbildes uz visiem svarīgākajiem jautājumiem, kas palīdzēs sastādīt plānu tālākai uzņēmuma mārketinga darbības rīcībai,” norāda SDTIC.
Uzņēmumiem ir iespēja pieteikties Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) pakalpojumiem:
Biznesa stratēģijas izvērtēšana
Jebkuras organizācijas mērķis ir darboties veiksmīgi – īstenot uzstādītos mērķus un atbilstoši vajadzībām izvirzīt jaunus. Piedāvājam izvērtēt organizācijas priekšrocības, vājības, iespējas izaugsmei un apdraudējumu esošajai darbībai, lai saprastu, kā rīkoties nākotnē.
Zīmolu novērtēšana
Zīmols ir organizācijas seja. Tas ietver organizācijas atpazīstamību un priekšstatu par komunikāciju. Attieksme pret zīmolu un asociācijas rada attieksmi pret organizāciju. Novērtējot zīmolu, ir iespējams uzzināt: vai patērētāji to atpazīst; ar ko tas tiek asociēts; ar ko zīmols atšķiras no konkurentu zīmoliem; kādas emocijas rada zīmola pieminēšana; cik tas ir efektīvs – vai veicina preču / pakalpojuma pārdošanu; kā un kur zīmols komunicē ar patērētāju.
Klientu apmierinātības pētījumi
Veicot klientu apmierinātību, ir iespējams: uzlabot peļņas rādītājus; noskaidrot cenas atbilstību klientu iespējām; noskaidrot neīstenotās klientu vajadzības; izvērtēt apmierinātību ar preces dizainu; izvērtēt pieejamību precei un rast atbildes uz citiem svarīgiem jautājumiem.
Mārketinga stratēģijas izvērtēšana
Mārketinga pētījumi ir nepieciešami jebkuram uzņēmumam – gan tiem, kas tirgū ienākuši pavisam nesen, gan tiem, kas savā nozarē jau darbojas ilgstoši. Ar pētījumu palīdzību jūs iegūsiet vitāli svarīgu informāciju, kas būs ļoti nozīmīga jūsu uzņēmuma tālākās mārketinga stratēģijas izstrādē.
Konkurentu izpēte un monitorings
Sistemātiska tirgus un konkurentu novērošana ir iespēja uzņēmumam apkopot un analizēt informāciju par atsevišķām nozarēm, tirgiem, klientiem un konkurentiem no vairākiem avotiem, lai veidotu visaptverošu informācijas bāzi, uz kuras pamata var pieņemt sava uzņēmuma attīstībai svarīgus lēmumus.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete un http://petijumi.lv/
Vēl par tēmu:
LTRK vadītājs: Labāk ir strādāt ar dažādiem ierobežojumiem, nekā nestrādāt nemaz
Latvijas tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK), Latvijas Darba devēju konfederācija (LDDK) , Latvijas Reklāmas asociācija (LRA) un tirdzniecības uzņēmumi ir nosūtījuši vēstuli Ministru...
Lasīt tālākLembergs: Bordānam misējās – gribēja iesist pa mani, bet trāpīja pa valsti
Latvijas valdība, kas politisku iemeslu dēļ palūdza sankcijas pret Ventspils brīvostas pārvaldi, pat nebija rēķinājusies ar to, kādas smagas sekas tas radīs, žurnālistiem sacīja Ventspils...
Lasīt tālākBeidzas Valsts kontrolieres Krūmiņas otrais termiņš: Esmu lepna par to, kas ir sasniegts
Šodien, 19. janvārī, ir pēdējā darba diena valsts kontrolierei Elitai Krūmiņai, kuru amatā nomainīs Rolands Irklis, kuru valdība plānojusi atcelt no Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas...
Lasīt tālākJaunais VK vadītājs lielāku uzmanību apņēmies veltīt lietderības revīzijām
Jaunais valsts kontrolieris Rolands Irklis paziņojis, ka vēlas sekmēt Valsts kontroles (VK) darbības ietekmes palielināšanos. To viņš atzina šorīt intervijā Latvijas Radio. Irklis pievienojas...
Lasīt tālākViesnīcām piešķir 2,55 miljonus eiro operacionālo izmaksu segšanai
Ministru kabinets š.g. 14. janvārī no līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem piešķīra 2 555 465 eiro Latvijas Investīciju un attīstības aģentūrai (LIAA), lai sniegtu atbalstu viesnīcām...
Lasīt tālākLinkaits: EK varētu neatļaut piešķirt lidostai “Rīga” visu plānoto atbalstu
Eiropas Komisija (EK) varētu neatļaut piešķirt lidostai "Rīga" visu plānoto atbalstu, šorīt intervijā TV3 raidījumam "900 sekundes" sacīja satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP). "Izskatās,...
Lasīt tālākLatvijā arī decembrī fiksē deflāciju
2020. gada decembrī, salīdzinot ar 2019. gada decembri, vidējais patēriņa cenu līmenis samazinājās par 0,5 %, liecina jaunākie Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) dati. Precēm cenas...
Lasīt tālākStājas spēkā papildināts klātienē nopērkamo preču klāsts
No šodienas, 12. janvāra, tirdzniecības vietās klātienē iedzīvotāji varēs iegādāties paplašinātu saimniecības preču klāstu. Papildu iepriekš apstiprinātajam saimniecības preču sarakstam...
Lasīt tālākMinistrs: Atbalstus Covid-19 krīzē vajadzētu padarīt dāsnākus
Valdība plāno Covid-19 pabalstus uzņēmumiem un darbiniekiem padarīt dāsnākus, intervijā LTV raidījumā “Rīta Panorāma” sacīja ekonomikas ministrs Jānis Vitenbergs (“KPV LV”). Viņš...
Lasīt tālākRīga par Latvijā ražotām ielu laternām maksā trīs reizes dārgāk nekā Viļņa
Rīgas pašvaldība aģentūra “Rīgas Gaisma” 2. oktobrī noslēdza 2 miljonu līgumu par 2700 ielu laternu nomaiņu un viedas vadības sistēmas ieviešanu. Pašvaldība maksā 40%, bet 60% finansē...
Lasīt tālāk