Nozaru eksperti augstu novērtē biznesa psihologa Jāņa Rozes semināru un apmācību programmas
Kā liecina biznesa izglītības centra “Biznesa Akadēmija” organizēto semināru un apmācību apmeklētāju sniegtās atsauksmes, biznesa psihologa Jāņa Rozes vadītās apmācības un meistarklases tiek augstu novērtētas, uzsverot lektora plašās zināšanas un pieredzi darbā ar dažādiem uzņēmumiem, kā arī iegūto zināšanu praktiskā pielietojuma iespējas.
Santa Kreišmane no SIA “Arhivēšanas serviss”, kas informāciju par semināru saņēma no Valmieras biznesa inkubatora norāda uz plašo jautājumu loku, kas apskatīts katrā no semināriem, sniedzot daudz jaunu zināšanu. Savukārt Guna Samuse no VAS “Tiesu namu aģentūras” atzīmē, ka seminārs bijis informatīvs, devis daudz jaunu zināšanu, piemēram, par klientu psiholoģiju, kas noderēs turpmākajā ikdienas darbā.
“Seminārs deva apstiprinājumu mūsu līdzšinējai darbībai un vienlaikus palīdzēja saprast, kādā virzienā darboties turpmāk, lai būtu uz pareizā ceļa un veicinātu pārdošanu. Šis seminārs atšķiras no citiem ar to, ka veicina domāt netradicionāli un paskatīties uz lietam no citas puses,” atzīst Bruno Jurševics, a/s “Balvu maiznieks” komercdirektors.
Tāpat vairāki no semināru dalībniekiem novērtējuši arī iespēju apmeklēt vairākus seminārus vienlaikus, tādējādi gūstot plašas zināšanas un ieskatu dažādos tematos, kā arī iesaistīties diskusijās un saņemt atbildes uz neskaidrajiem specifiskiem jautājumiem. Kā vienu no semināru cikla plusiem apmeklētāji min arī meistarklašu un praktisko piemēru nozīmību, kas palīdz jautājumus labāk izprast un sasaistīt ar biznesa uzņēmumiem un konkrētu problēmjautājumu risināšanu.
Kā norāda apmācību programmas pasniedzējs Jānis Roze, pārsvarā cilvēki, kas izvēlas apmeklēt seminārus un paaugstināt savas zināšanas konkrētajās jomās, ir praktizējoši nozaru speciālisti, kuri strādā uzņēmumos, kas vērsti un attīstību. “Semināru dalībnieki augsti novērtē jaunās, aktuālās zināšanas, nāk ar konkrētiem jautājumiem un vēlmi pilnveidot savas zināšanas noteiktās jomās, iegūt prasmes, ko pēc tam varētu uzreiz pielietot ikdienas darbā. Cilvēki novērtē inovāciju nozīmi un apzinās – lai sasniegtu jaunas virsotnes, jāaug arī katram individuāli,” atzīmē semināru vadītājs, uzņēmumu vadības konsultants, biznesa psihologs Jānis Roze.
No 4. jūlija piecu nedēļu laikā uzņēmumu darbiniekiem tiek dota jauna iespēja iesaistīties intensīvā apmācību programmā un apgūt visu nepieciešamo, kas noder uzņēmuma straujas attīstības nodrošināšanai. Jaunā apmācību programma “KĀ KĻŪT PAR TIRGUS LĪDERI JAU RĪT” orientēta uz uzņēmumu vadītājiem un dažadu jomu darbiniekiem, sākot ar vadītājiem, mārketinga, pārdošanas, kā arī personāla vadības speciālistiem. Cikla sākumā klausītāji tiks iepazīstināti ar šobrīd veiksmīgākajām stratēģijām, kas seko idejas izveide sava uzņēmuma stratēģijai, kā arī iepazīšanās ar inovāciju ieviešanas pasākumiem. Nākamajā seminārā klausītāji tiks iepazīstināti ar patērētāja psiholoģiju un atbilstošiem mārketinga risinājumiem. Sekojošā seminārā tiks skaidrots par darbinieka motīvu noteikšanu un to, kā var atlasīt personālu atbilstoši izstrādātajai stratēģijai, un kā motivēt esošos darbiniekus. Ceturtajā seminārā klausītājiem tiks pasniegti veiksmīgas pārdošanas paņēmieni, kā arī pārrunāti labākie paņēmieni jaunā produkta / pakalpojuma pārdošanā. Visbeidzot pēdējā seminārā tiks stāstīts par lojālu klientu bāzes izveidi, klientu piesaistes un noturēšanas paņēmieniem.
Arī jauno apmācību programmu vadīs uzņēmumu vadības konsultants, biznesa psihologs Jānis Roze. Semināri notiek katru trešdienu no 4. jūlija līdz 1. augustam. Lai pieteiktos dalībai semināru ciklā un uzzinātu vairāk par meistarklasēm, interesenti aicināti sazināties ar biznesa izglītības centru “Biznesa Akadēmija”, rakstot uz [email protected], vai zvanot – 20355559.
Vēl par tēmu:
Pilnībā “atslēgties” no darbiem vai daļēji būt pieejamam – par ko liecina mūsu atvaļinājuma paradumi?
[caption id="attachment_35407" align="alignnone" width="300"] Beautiful business woman looking at papers she holding in her arms while working on computer at her office[/caption] Vasara ir atvaļinājumu...
Lasīt tālākMazumtirdzniecībā maijā aug pieprasījums pēc IT iekārtām un elektroprecēm
2025. gada maijā, salīdzinot ar 2024. gada maiju, mazumtirdzniecības apgrozījums samazinājās par 2,0 %, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotie kalendāri koriģētie dati...
Lasīt tālākLux Express izskata iespēju vērsties tiesā pret valsti
Baltijas reģionā lielākais autobusu pārvadājumu uzņēmums Lux Express izskata iespēju vērsties tiesā pret valsti, jo pretēji Satiksmes ministrijas (SM) vēlmei atrisināt ieilgušo problēmu...
Lasīt tālākLDDK: sabiedrība neizjūt valdības centienus mazināt birokrātiju
83% iedzīvotāju bieži novēro birokrātijas negatīvās izpausmes un uzskata, ka pēdējā gada laikā situācija ar birokrātiju valsts un pašvaldību iestādēs nav mainījusies (53%) vai ir...
Lasīt tālākVienkāršoti noteikumi inovāciju un izaugsmes atbalstam uzņēmumiem
[caption id="attachment_35992" align="alignnone" width="300"] Business men shaking hands after an agreement during a meeting[/caption] Ministru kabinets šodien apstiprināja Ekonomikas ministrijas...
Lasīt tālākIzstrādās noteikumus pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākAptauja: latvieši, lietuvieši un igauņi šovasar dos priekšroku vietējam tūrismam
Baltijas iedzīvotāji šovasar visvairāk plāno apceļot paši savu valsti, kā arī apmeklēt tuvējās kaimiņvalstis, liecina “Booking Group Corporation” piederošā automašīnu nomas brokera...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima” aicina atbalstīt vietējos ražotājus un svētku galdā likt Latvijas produktus
“Latvijas lauksaimniekiem šis ir grūts gads. Netipiski vēsais un mitrais pavasaris un vasaras sākums radījis izaicinājumus virknei lauksaimniecības sektoru un lielai daļai saimniecību. Tieši...
Lasīt tālākPārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākPlauktos būs vairāk Latvijas preču
LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...
Lasīt tālāk