Produktu testēšana – veids, kā uzzināt, kādas produktu koncepcijas klientiem patīk vislabāk
Produktu ražošana un piedāvāšana tirgū nekad nav viegls process – pat pieredzējušākie uzņēmēji nereti cīnās, lai pieņemtu pareizos lēmumus attiecībā uz produkta dizainu, cenu, tirdzniecības vietu u.tml. Tieši produktu testēšana var palīdzēt atrast koncepciju, kas atbilst uzņēmuma mērķiem un rezonē ar auditoriju. Produktu pārbaude ir produktu īpašību vai veiktspējas mērīšanas process. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs palīdz uzņēmumiem uzzināt reālu viedokli, kas ļaus secināt, kā uzlabot savu piedāvājumu, atbilstoši atsauksmēm.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra vadītājs Alberts Jodis skaidro, ka produktu testi ir ne tikai veids, kā sabiedrību iepazīstināt ar savām precēm un produktiem, bet arī noskaidrot, kā uzlabot savu piedāvājumu.
“Produktu testēšanas gaitā ir iespēja uzzināt gan attieksmi pret produkta dizainu, gūt izpratni par produktu lietošanu, noskaidrot vēlamo tirgus cenu, uzzināt piemērotākās tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas vietas, kā arī noskaidrot nepieciešamās izmaiņas esošam produktam. Tā ir iespēja uzzināt visu par to, kā pilnveidot produktu, paplašinot tā lietotāju loku,” uzsver A. Jodis.
Produktu testos liela nozīme ir audiovizuālo mediju un produktu paraugu izmantošanai, tādēļ rezultātu iegūšanai Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs piedāvā izmantot fokusgrupas, novērojumus, intervijas un interneta aptaujas.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete.
Vēl par tēmu:
Trešo gadu pēc kārtas “Lidl” darbinieki 1. janvārī nestrādās. Saīsināts darba laiks arī Ziemassvētkos.
Jau trešo gadu pēc kārtas “Lidl” sniedz iespēju visai uzņēmuma komandai atpūsties un nosvinēt Jaunā gada atnākšanu kopā ar ģimeni un tuvākajiem cilvēkiem, tādēļ visi “Lidl”...
Lasīt tālāk“Latvijas Pasts” brīdina: pirmssvētku laikā pieaug krāpnieku aktivitāte
No krāpnieku aktivitātes nav pasargāts neviens, un pirmssvētku laikā “Latvijas Pasts” teju ik dienu saskaras ar situācijām, kas liecina, ka klients, visticamāk, ir kļuvis par upuri krāpnieku...
Lasīt tālākNo nākamā gada pieslēgšanās VID EDS – tikai ar drošiem elektroniskās identifikācijas līdzekļiem
Rūpējoties par iedzīvotāju un uzņēmēju datu aizsardzību un drošību, no 2026. gada 1. janvāra Valsts ieņēmumu dienesta (VID) elektroniskās deklarēšanas sistēmai (EDS) varēs pieslēgties...
Lasīt tālākIepirkšanās paradumu maiņa svētkos: tas vairs nav pēdējā brīža skrējiens
Kā liecina jaunākie “Maxima Latvija” dati, svētku gaidīšana Latvijā sākas arvien laicīgāk un kļūst apzinātāka - svētki vairs nav tikai dažas intensīvas dienas decembrī, bet gan...
Lasīt tālākUzņēmumi Rīgā ir optimistiskākie, Latgales piesardzīgākie: uzņēmumu prognozes 2026. gadam
Vairāk nekā puse (55 %) Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu nākamgad plāno saglabāt stabilu vai palielināt uzņēmējdarbības izaugsmi salīdzinājumā ar pēdējiem diviem gadiem, liecina jaunākā...
Lasīt tālākVeiksmīgi sadarbojoties Rīgas un Ropažu pašvaldībām, tiks pagarināts 16. autobusa maršruts
Rīgas un Ropažu pašvaldības un VSIA “Autotransporta direkcija” vienojušās pagarināt 16. autobusa maršrutu līdz Sunīšiem. Izmaiņas stāsies spēkā no 13. decembra brīvdienās un...
Lasīt tālāk“Rail Baltica” pamattrases projektēšanas vadību nodod nacionālajam ieviesējam
Decembrī tika parakstīts trīspusējs līgums starp kopuzņēmumu “RB Rail” AS, SIA “Eiropas Dzelzceļa līnijas” un Satiksmes ministriju par “Rail Baltica” pamattrases Latvijā projektēšanas...
Lasīt tālākOktobrī eksporta un importa apjomi turpināja uzrādīt pieauguma tendenci
Oktobrī preču eksports turpināja pieaugt, un gada griezumā saglabājas stabila izaugsmes tendence. Eksporta attīstību lielā mērā nodrošina uzņēmēju spēja ātri un elastīgi pielāgoties...
Lasīt tālāk3. ceturksnī Latvijā bija 19,2 tūkstoši brīvu darbavietu
2025. gada 3. ceturksnī Latvijā bija 19,2 tūkstoši brīvo darbavietu, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati. Privātajā sektorā bija 10,8 tūkstoši brīvo darbavietu, bet sabiedriskajā...
Lasīt tālākAtsevišķiem pārtikas produktiem samazināts PVN
[caption id="attachment_35061" align="alignnone" width="300"] Fresh vegetables on display in a farmers market.[/caption] Atsevišķiem pārtikas pamatproduktiem no nākamā gada vidus noteikta pievienotās...
Lasīt tālāk
