airBaltic piedāvā piemeklēt pasažieriem visatbilstošākos blakussēdētājus
Latvijas nacionālā aviosabiedrība airBaltic ir pirmā pasaulē, kas sākusi sniegt pakalpojumu airBaltic SeatBuddy, kas dod iespēju klientiem lidmašīnās sēdēt blakus pasažieriem ar līdzīgām interesēm vai ceļojuma noskaņojumu.
Mihaels Grimme (Michael Grimme), airBaltic pārdošanas un mārketinga vecākais viceprezidents: “airBaltic ir atzīta par vienu no TOP 10 visinovatīvākajām aviokompānijām pasaulē. Mūsu mērķis ir nepārtraukti uzlabot pakalpojumus, ko mēs sniedzam saviem pasažieriem, kuri ceļo uz/ no 60 galamērķiem Eiropā, Tuvajos Austrumos, Krievijā un NVS. Mēs esam gandarīti, ka esam ieviesuši šo jauno pakalpojumu, jo tagad mūsu klientiem ir iespēja lidojuma laikā sēdēt blakus līdzīgi domājošiem ceļotājiem. Mēs piedāvājam šo iespēju kā bezmaksas papildu pakalpojumu un tajā pašā laikā izvērtējam tā komerciālo potenciālu nākotnē.”
Lai tiktu piemeklēts visatbilstošākais blakussēdētājs, pasažieriem jānorāda to vēlamais “lidojuma noskaņojums”, kā arī hobiji, intereses vai aktivitātes, kas norādītas sociālajos tīklos. Pasažieri, kuri vēlas koncentrēties uz darbu, var izvēlēties lidojuma noskaņojumu “Darbs”, bet tie, kuri vēlas atrast jaunus darījumu partnerus, var izvēlēties — “Darījumu sarunas”. Pasažieri, kuri dod priekšroku klusumam un nevēlas lidojuma laikā tikt traucēti, var izvēlēties lidojuma noskaņojumu “Atpūta”. Klientu informācija tiek apkopota drošā datubāzē, un visatbilstošākais blakussēdētājs, kurš pieejams tajā pašā lidojumā, tiek piemeklēts automātiski, neizpaužot pasažiera identitāti vai personas datus. Pirmie lidojumi, kuros tiks izmēģināta jaunā sistēma, notiks jūnija beigās. airBaltic SeatBuddy risinājuma nodrošinātājs ir Satisfly.
Kā paziņots iepriekš, Airlinetrends atzina airBaltic par vienu no desmit labākajām aviokompānijām pasaulē, novērtējot tādas inovācijas kā pasaulē pirmā aviokompānija, kuras pasažieriem lidojuma laikā piedāvā iegādāties unikāla dizaina automašīnu Mini Cooper, kā arī pirmā aviokompānija pasaulē, kura ieviesusi iespēju saņemt rožu pušķi lidojuma laikā. Pie airBaltic inovācijām pieskaitāma arī iPad planšetdatoru ieviešana pasažieru izklaidei. airBaltic ir pirmā aviokompānija, kura izveidojusi savu pašapkalpošanās velonomu BalticBike un ierosināja dibināt BalticTaxi, kā arī ieviesusi maltītes no ekoloģiskiem produktiem biznesa klases pasažieriem.
Vēl par tēmu:
Atsevišķiem pārtikas produktiem plāno samazināt pievienotās vērtības nodokli
Atsevišķiem pārtikas pamatproduktiem no nākamā gada vidus plānots noteikt pievienotās vērtības nodokļa (PVN) samazināto likmi 12 procentu apmērā. To piektdien, 21.novembrī, atbalstījusi...
Lasīt tālākPieaugs akcīzes nodoklis alkoholam, tabakai, saldinātajiem dzērieniem
Lai mazinātu videi un veselībai kaitīgu vai neveselīgu produktu patēriņu, kā arī, lai nodrošinātu papildu ieņēmumus valsts budžetā, Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piektdien,...
Lasīt tālāk2025. gada 3. ceturksnī vērojams straujš darba tirgus aktivitāšu pieaugums
Darba tirgus aktivitāte jau otro ceturksni pēc kārtas pakāpeniski atjaunojas. Pēc straujā uzlabojuma gada vidū pozitīva dinamika saglabājās arī trešajā ceturksnī, augot gan nodarbināto...
Lasīt tālākDzīvokļu īpašniekus savlaicīgi informēs par citu personu deklarēšanos viņu īpašumā
Dzīvokļa īpašnieks nekavējoties tiks informēts, ja viņa īpašumā savu dzīvesvietu būs deklarējusi cita persona bez likumiska pamata. To paredz Saeimā ceturtdien, 13.novembrī, konceptuāli...
Lasīt tālākPlāno mazināt administratīvo slogu sociālajiem uzņēmumiem
Saeimas Sociālo un darba lietu komisija otrdien, 11. novembrī, konceptuāli atbalstīja grozījumus Sociālā uzņēmuma likumā, kas paredz paplašināt darba iespējas cilvēkiem ar invaliditāti...
Lasīt tālākSeptembrī ārējā tirdzniecībā vērojams straujš kāpums
Šā gada septembrī Latvijā strauji palielinājās gan eksporta, gan importa kopapjoms, kas liecina par stabilu valsts ekonomikas izaugsmi. Preču eksportam septembrī bija vērojams stabils pieaugums,...
Lasīt tālākSEPLP aicina neatbalstīt deputātu priekšlikumus samazināt sabiedriskā medija budžetu
Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome, iepazīstoties ar likumprojekta “Par valsts budžetu 2026. gadam un budžeta ietvaru 2026., 2027. un 2028. gadam” (Nr. 1130/Lp14) otrajam...
Lasīt tālākMērenu inflāciju oktobrī noteica zemāks pārtikas cenu un sezonālās ietekmes spiediens
Oktobrī patēriņa cenas pieauga, taču cenu pārmaiņas kopumā bija mēnesim raksturīgas. Pieaugumu noteica energoresursu sadārdzināšanās, savukārt samazinošā ietekme bija mērenākai sezonālo...
Lasīt tālākAtsevišķiem pārtikas produktiem plāno samazināt pievienotās vērtības nodokli
Lai mazinātu pārtikas produktu cenu pieauguma ietekmi uz iedzīvotāju labklājību, Saeima ceturtdien, 6. novembrī, konceptuāli atbalstīja izmaiņas pievienotās vērtības nodokļa (PVN) regulējumā,...
Lasīt tālākBiedrība “Zemnieku saeima”: memoranda rezultāts ir izaicinošāka sadarbība ar lielveikaliem
Biedrības “Zemnieku saeima” vērtējumā pārtikas cenu samazināšanas memorands, ko šopavasar parakstīja Ekonomikas ministrija (EM), tirgotāji un pārtikas ražotāji, pagaidām nav devis...
Lasīt tālāk