Apvienojas divi spēcīgākie kolektīvās iepirkšanās portāli Latvijā – Cherry.lv un CityLife.lv
Lai attīstītu kolektīvās iepirkšanās portālu pakalpojumu kvalitāti, savstarpējas akciju maiņas rezultātā ir apvienojušies divi spēcīgākie industrijas pārstāvji Latvijā – Cherry.lv un CityLife.lv. Pēc vienošanās noslēgšanas Cherry Media Grupa, kurā ietilpst arī CityLife.lv un Cherry.lv, iegūst līderpozīcijas vietējā un Baltijas reģionā, pārvaldot vairāk kā 50% no kolektīvās iepirkšanās tirgus. Grupā ietilpst arī 2 kolektīvās iepirkšanās portāli Lietuvā (Grupinis.lt, Beta.lt) un Cherry.ee Igaunijā. Uzsākot sadarbību, Cherry.lv un CityLife.lv atver pirmo kolektīvās iepirkšanās veikalu Latvijā, iepirkšanās centra Olimpia otrajā stāvā, kā arī uzsāk kopīgu kampaņu.
„Apvienošanās bija loģisks solis, kas sekoja ilgām savstarpējām diskusijām par uzņēmumu nākotni Latvijā un tendencēm ārzemēs. Visur pasaulē kolektīvās iepirkšanās industrijā ir novērojama esošo tirgus spēlētāju konsolidācija, kas dod iespēju apvienot resursus, lai piedāvātu plašākas iespējas gan klientiem, gan uzņēmumiem. Apvienošanās ideja nāca no abām iesaistītajām pusēm. Cherry.lv un CityLife.lv ir vienots skatījums par tirgus attīstību, turklāt abi uzņēmumi iemieso kopīgas vērtības – kvalitatīvu klientu un sadarbības partneru apkalpošanu, kā arī inovāciju ieviešanu,” komentē Reinis Vaivars, CityLife.lv valdes loceklis.
Cherry Media Grupa ar aptuveni 1 miljonu ikmēneša apmeklētājiem Latvijā, Igaunijā un Lietuvā ieņem pirmo vietu kolektīvās iepirkšanās tirgū Baltijas valstīs, tādēļ šogad kā viens no finansiālajiem mērķiem ir kopīgi sasniegt 35-38 miljonu latu lielu apgrozījumu. Savukārt CityLife.lv un Cherry.lv šī gada laikā kopīgi plāno sasniegt 5 miljonu apgrozījumu Latvijas tirgū. Abi uzņēmumi turpina savu darbību kā atsevišķi zīmoli ar vienotu vadības komandu – portālu darbību Latvijā vada CityLife.lv valdes locekļi Reinis Vaivars un Māris Strods. Cherry Media Grupas īpašnieku vidū izceļami tādi nozīmīgi Baltijas IT industrijas vārdi kā Allan Martinson, tehnoloģiju investīciju sabiedrības MTVP partneris, Normunds Bergs, telekomunikāciju iekārtu ražotāja SAF Tehnika vadītājs, Jānis Bergs, FMS Group valdes priekšsēdētājs, kā arī lielākais Centrāleiropas e-komercijas uzņēmums Slevomat Grupa un vairāki citi Cherry Media Grupas dibinātāji.
Par jaunās grupas kopīgo vīziju tiek izvirzīta pakalpojumu kvalitātes celšana. „Pieredze no ārvalstu sadarbības partneriem – īpaši Slevomat Grupas – sniedz iespējas ne vien paplašināt piedāvājumu klāstu, bet arī strādāt pie pakalpojumu kvalitātes un uzticamības. Šobrīd mazo tirgus dalībnieku pieaugošā skaita dēļ, klientiem bieži vien nākas piedzīvot vilšanos, izmantojot kolektīvās iepirkšanās portālus. Uzņēmumi, kas izmanto šo mārketinga un reklāmas platformu, neapzinās, cik svarīgi kompānijas attīstībai un klientu piesaistei ir nodrošināt izcilu servisu pircējiem, kas iegādājušies viņu kuponu. Viena no mūsu prioritātēm ir investēt līdzekļus mūsu sadarbības partneru izglītošanā, kā arī spert soli tālāk – atverot pirmo kolektīvās iepirkšanās portālu veikalu,” stāsta Reinis Vaivars.
Pirmais iepirkšanās portālu veikals Cherry.lv & Citylife.lv Latvijā savas durvis vēra 8. maijā tirdzniecības centra Olimpia 2.stāvā. Veikalā ir iespējams apmainīt iegādātos kuponus pret izvēlētajām precēm, kā arī uzzināt vairāk par portālu piedāvājumiem, sniegt ierosinājumus un atsauksmes. Turklāt tos, kas nekad nav iegādājušies Cherry.lv/CityLife.lv.lv kuponus, konsultanti iepazīstinās ar kolektīvās iepirkšanās portālu darbības procesu un nosacījumiem, kā arī palīdzēs veikt pirkumus.
Vēl par tēmu:
Atsevišķiem pārtikas produktiem plāno samazināt pievienotās vērtības nodokli
Atsevišķiem pārtikas pamatproduktiem no nākamā gada vidus plānots noteikt pievienotās vērtības nodokļa (PVN) samazināto likmi 12 procentu apmērā. To piektdien, 21.novembrī, atbalstījusi...
Lasīt tālākPieaugs akcīzes nodoklis alkoholam, tabakai, saldinātajiem dzērieniem
Lai mazinātu videi un veselībai kaitīgu vai neveselīgu produktu patēriņu, kā arī, lai nodrošinātu papildu ieņēmumus valsts budžetā, Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piektdien,...
Lasīt tālāk2025. gada 3. ceturksnī vērojams straujš darba tirgus aktivitāšu pieaugums
Darba tirgus aktivitāte jau otro ceturksni pēc kārtas pakāpeniski atjaunojas. Pēc straujā uzlabojuma gada vidū pozitīva dinamika saglabājās arī trešajā ceturksnī, augot gan nodarbināto...
Lasīt tālākDzīvokļu īpašniekus savlaicīgi informēs par citu personu deklarēšanos viņu īpašumā
Dzīvokļa īpašnieks nekavējoties tiks informēts, ja viņa īpašumā savu dzīvesvietu būs deklarējusi cita persona bez likumiska pamata. To paredz Saeimā ceturtdien, 13.novembrī, konceptuāli...
Lasīt tālākPlāno mazināt administratīvo slogu sociālajiem uzņēmumiem
Saeimas Sociālo un darba lietu komisija otrdien, 11. novembrī, konceptuāli atbalstīja grozījumus Sociālā uzņēmuma likumā, kas paredz paplašināt darba iespējas cilvēkiem ar invaliditāti...
Lasīt tālākSeptembrī ārējā tirdzniecībā vērojams straujš kāpums
Šā gada septembrī Latvijā strauji palielinājās gan eksporta, gan importa kopapjoms, kas liecina par stabilu valsts ekonomikas izaugsmi. Preču eksportam septembrī bija vērojams stabils pieaugums,...
Lasīt tālākSEPLP aicina neatbalstīt deputātu priekšlikumus samazināt sabiedriskā medija budžetu
Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome, iepazīstoties ar likumprojekta “Par valsts budžetu 2026. gadam un budžeta ietvaru 2026., 2027. un 2028. gadam” (Nr. 1130/Lp14) otrajam...
Lasīt tālākMērenu inflāciju oktobrī noteica zemāks pārtikas cenu un sezonālās ietekmes spiediens
Oktobrī patēriņa cenas pieauga, taču cenu pārmaiņas kopumā bija mēnesim raksturīgas. Pieaugumu noteica energoresursu sadārdzināšanās, savukārt samazinošā ietekme bija mērenākai sezonālo...
Lasīt tālākAtsevišķiem pārtikas produktiem plāno samazināt pievienotās vērtības nodokli
Lai mazinātu pārtikas produktu cenu pieauguma ietekmi uz iedzīvotāju labklājību, Saeima ceturtdien, 6. novembrī, konceptuāli atbalstīja izmaiņas pievienotās vērtības nodokļa (PVN) regulējumā,...
Lasīt tālākBiedrība “Zemnieku saeima”: memoranda rezultāts ir izaicinošāka sadarbība ar lielveikaliem
Biedrības “Zemnieku saeima” vērtējumā pārtikas cenu samazināšanas memorands, ko šopavasar parakstīja Ekonomikas ministrija (EM), tirgotāji un pārtikas ražotāji, pagaidām nav devis...
Lasīt tālāk