Zīmols Selga jau trešo gadu pēc kārtas aicina palīdzēt bērniem ar dzirdes traucējumiem
Zīmols Selga, turpinot korporatīvās sociālās atbildības iniciatīvu, jau trešo gadu pēc kārtas organizē akciju “Par īstu bērnību” ar mērķi palīdzēt bērniem ar dzirdes traucējumiem. Kopumā šo trīs gadu laikā jau palīdzēts 27 bērniem ar dzirdes traucējumiem visā Baltijā. Savukārt šī gada pavasarī zīmola Selga akcijas “Par īstu bērnību” ietvaros piecām Latvijas slimnīcām tika pasniegta jauna mazuļu sirdspukstus kontrolējoša aparatūra. Trīs gadu laikā akcijā “Par īstu bērnību” iesaistījušies gandrīz 6 miljoni cilvēku visā Baltijā.
Akcijas “Par īstu bērnību” periodā no katras pārdotās Selga cepumu paciņas 1 eirocents tiks ziedots dzirdes aparātu iegādei septiņiem bērniem, kas piedalās akcijā. Šogad akcija norisināsies no 22.septembra līdz 7. novembrim sadarbībā ar labdarības organizāciju Ziedot.lv. Akcijas noslēgumā par saziedotajiem līdzekļiem tiks iegādāti jauni daudzkanālu digitālie dzirdes aparāti, kas daudz efektīvāk samazina fona trokšņus un izceļ runātas valodas skaņas, tādējādi palīdzot labāk saklausīt valodu un to labāk apgūt, kas bērnam ar dzirdes traucējumiem ir īpaši nozīmīgi.
Rolands Gulbis, SIA “NP Foods” valdes priekšsēdētājs stāsta: “Jau trešo gadu aicinām sabiedrību kopā atbalstīt bērnus ar dzirdes traucējumiem, lai šie bērniņi saņemtu augstas kvalitātes digitālos dzirdes aparātus un varētu dzīvot pilnvērtīgu bērnību. Bērniem dzirde ir attīstības pamatā, tā ļauj iepazīt un izprast apkārtējo pasauli un justies drošībā. Mums ir svarīgi, lai visiem bērniem būtu iespēja izbaudīt īstu bērnību. Kopā, zīmola Selga akcijas ietvaros, piedaloties gandrīz 6 miljoniem Baltijas iedzīvotāju, mums jau izdevies palīdzēt 27 vājdzirdīgiem bērniem visā Baltijā un slimnīcām sarūpēt augstas kvalitātes aparatūru, lai palīdzētu saklausīt mazuļu sirdspukstus. Arī šogad aicinām sabiedrību iesaistīties un vairot labo, dodot iespēju arvien vairāk bērniem izbaudīt pilnskanīgu bērnību.”
Pēc Latvijas Bērnu Dzirdes centra datiem, šobrīd ir aptuveni 1250 bērnu vecumā līdz 18 gadiem ar paliekošiem dzirdes traucējumiem, kuri dzirdes traucējumu kompensēšanai lieto dzirdes tehniskās iekārtas, tai skaitā dzirdes aparātus.
“Dzirde ir viena no būtiskākajām cilvēka sajūtām, kuras darbību mēs dažkārt nenovērtējam, tai bieži darot pāri, tomēr, kad kādu apstākļu dēļ cilvēkam rodas paliekoši dzirdes traucējumi, tā rezultāts un sekas ir ļoti ievērojams, it īpaši, ja to attiecinām uz bērniņiem. Bērniem dzirde ir īpaši nozīmīga, jo bez labas dzirdes funkcijas nav iedomājama ne bērna runas, ne valodas attīstība. Būtiski tiek ietekmēta arī bērna tik trauslā emocionālā un psiholoģiskā pasaule. Lai arī šobrīd mēs nerunājam par garām rindām pēc dzirdes aparātiem, šīs akcijas ieguvums ir daudzkanālo digitālo dzirdes aparātu ieguvums septiņiem Latvijas bērniem, jo šādas kvalitātes dzirdes aparātus Valsts budžets nenodrošina. Ceru, ka ar šīs akcijas palīdzību mēs palīdzēsim ne tikai septiņiem bērniņiem vēl labāk sadzirdēt skaņu pasauli, bet arī pamazām mainīt cilvēku attieksmi pret šo problēmu, jo vājdzirdība var skart ikvienu no mums, un dažkārt tā piezogas pavisam nemanāmi un negaidīti”, norāda “Latvijas Bērnu Dzirdes centra” vadītāja Sandra Kušķe.
Ziedot.lv vadītāja Rūta Dimanta norāda: “Zīmols Selga ir uzticams partneris ne tikai saldumu mīļiem, bet arī atbalstot sabiedrību, īpaši bērnus ar dzirdes traucējumiem. Labdarības organizācija Ziedot.lv ir pateicīga par šo sadarbību, jo palīdzību saņem gan vājdzirdīgie bērni, kā arī sabiedrībai ir iespēja iesaistīties un kļūt labākai.”
Tirdzniecības vietās visā Latvijā Selga akcijas “Par īstu bērnību” paciņas būs pieejamas jau no septembra beigām, tās būs atpazīstamas pēc īpašas uzlīmes.
Vēl par tēmu:
Eiropas Parlaments iedibina ordeni par nopelniem Eiropas labā
Atzīmējot Šūmana deklarācijas 75. gadadienu, Eiropas Parlaments iedibina Eiropas Nopelnu ordeni, pirmo šāda veida Eiropas apbalvojumu. Gatavojoties Šūmana deklarācijas — Eiropas vienotības...
Lasīt tālākRīga aicina svinēt Māmiņdienu ar koncertiem, radošām darbnīcām un festivālu
Svētdien, 11. maijā, ar sirsnīgiem koncertiem, radošām darbnīcām un festivālu Rīgā atzīmēs Mātes dienu. Mātes dienas festivāls “Hanzas peronā” un svētki apkaimēs Šogad...
Lasīt tālākKatra otrā mamma Latvijā sev velta mazāk nekā vienu stundu dienā
Ikdiena kļūst arvien straujāka un laika, ko veltīt sev ārpus darba un ģimenes pienākumiem kļūst arvien mazāk, īpaši mammām. Modes un dzīvesstila tirdzniecības centra “Spice” veiktā...
Lasīt tālākSPKC paziņo par gripas epidēmijas beigām no 2025. gada 25. aprīļa
Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) gripas un akūtu augšējo elpceļu infekciju (AAEI) monitoringa dati* liecina, ka pēdējo trīs nedēļu laikā Nacionālās mikrobioloģijas references...
Lasīt tālākVai bērnudārza un pamatskolas internātam ir vieta 21. gadsimtā?
Dzīvošana internātā nav bērna otrās mājas. Tas ir pretrunā ar bērna tiesībām dzīvot ģimenē, kas ir pamatu pamats viņa pilnvērtīgai attīstībai un sagatavošanai patstāvīgai dzīvei....
Lasīt tālāk“Bērna māja” vēl tikai ceļā uz mērķa sasniegšanu
No vardarbības cietušo bērnu nopratināšanai speciāli izveidotajai “Bērna māja” ir jātiecas uz visaugstākajiem profesionalitātes standartiem, kurā strādā speciālisti ar visaugstāko...
Lasīt tālāk75% iedzīvotāju šogad samazinājušies izdevumi par recepšu zālēm
Pirmo trīs mēnešu dati pēc jaunā recepšu zāļu cenu modeļa ieviešanas Latvijā liecina, ka ir izdevies būtiski uzlabot zāļu pieejamību iedzīvotājiem: 75% iedzīvotāju izdevumi par zālēm...
Lasīt tālākBrīdina par mutes un nagu sērgas izplatību Eiropā un draudiem Latvijā
Lai vienotos par dienestu sadarbību bīstamās dzīvnieku infekcijas slimības mutes un nagu sērgas draudu un uzliesmojuma gadījumā, Pārtikas un veterinārajā dienestā (PVD) tikās Valsts ugunsdzēsības...
Lasīt tālākVDD atkārtoti rekomendē Latvijas iedzīvotājiem neceļot uz Krieviju vai Baltkrieviju
Valsts drošības dienests (VDD) stingri rekomendē Latvijas iedzīvotājiem gaidāmajās Lieldienu brīvdienās neceļot uz Krieviju vai Baltkrieviju, atkārtoti brīdinot par augstajiem izlūkošanas,...
Lasīt tālākOlas, majonēze un tematiski saldumi: pircēji gatavojas Lieldienu svinēšanai
Tērēt vairāk un iegādāties augstākas kvalitātes produktus vai tādus gardumus, kurus ikdienā pērk retāk, – pošoties Lieldienu svinēšanai, šādu gatavību pauduši 35 % Rimi aptaujas*...
Lasīt tālāk