• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
19/04/2024, Kategorija: Finanses, bankas

Šodien, 19. aprīlī, AS “LPB Bank” oficiāli maina juridisko nosaukumu uz AS “Magnetiq Bank”, vienlaikus ieviešot arī jaunu zīmola vizuālo identitāti. Bankas nosaukuma un zīmola maiņas pamatā ir 2023. gada beigās notikušais iegādes darījums, kurā Latvijas vadošā investīciju banka “Signet Bank” AS kļuva par AS “LPB Bank” 100% akciju īpašnieci un tās mātes sabiedrību.

Zīmola maiņa ir daļa no “Signet Bank” grupas un AS “Magnetiq Bank” plašākas biznesa attīstības stratēģijas. Tās mērķis ir veicināt efektīvāku finanšu inovāciju ieviešanu, digitālo produktu pieejamības uzlabošanu banku sektorā un stiprināt pozīcijas FinTech nozarē.

Jaunais nosaukums un zīmola vizuālā identitāte atspoguļo bankas apņēmību ieviest inovatīvus un augstvērtīgus digitālos finanšu risinājumus, paplašināt un dažādot finanšu pakalpojumu un produktu klāstu, tādējādi nodrošinot klientiem vēl efektīvāku un labāku sadarbības pieredzi. AS “Magnetiq Bank” zīmola filozofija ir mijiedarbība starp vienkāršību, pieejamību un efektivitāti, atspoguļojot jaunākās globālās tendences digitālajā finanšu sektorā.

Nosaukums “Magnetiq Bank” radies no vārda “magnet” (magnēts). Tas simbolizē bankas apņēmību piesaistīt inovatīvas finanšu tehnoloģijas ar “magnētisku” pievilcību klientiem, piedāvājot augstākas kvalitātes apkalpošanas pieredzi. “Magnetiq Bank” ir zīmols, ko virza pastāvīgas attīstības pārmaiņas, apvienojot dažādus inovatīvus, efektīvus, augsti tehnoloģiski attīstītus finanšu risinājums, lai atraisītu jaunu potenciālu un izaugsmi bankas klientiem. “Magnetiq Bank” logotips un simbols nozīmē dinamiskas attiecības starp banku un tās klientiem. Dizainā izmantotais kvadrāts atspoguļo stabilitāti un drošību, savukārt aplis – pievilcību un saikni, ko banka veido ar katru klientu. Ar zīmola maiņu banka stiprinās savas pozīcijas gan vietējā, gan Eiropas tirgū, nodrošinot konsekventu un vienotu zīmola pieredzi.

“Banka jau daudzus gadus aktīvi darbojas FinTech un e-komercijas sektoros. Izstrādātie pakalpojumi šīm nozarēm, piemēram, Banking-as-a-Service (Baas) un maksājumu risinājumi e-komercijai ir kļuvuši par mūsu pakalpojumu portfeļa kodolu. Zīmola maiņa atspoguļo mūsu ilgtermiņa apņemšanos turpināt attīstīt šo pakalpojumu segmentu, nodrošinot klientiem pārdomātus un inovatīvus finanšu risinājumus. Šis mērķtiecīgais solis, kas ir orientēts uz klientiem, kuri izmanto mūsu pakalpojumus kompleksi un gūst no tiem maksimālu labumu, ļauj mums izvirzīties par līderiem digitālo finanšu pakalpojumu nozarē. Bankas fokuss uz e-komercijas un FinTech sektoriem sinerģē ar mūsu mērķa klientu vajadzībām pēc visaptverošiem un integrētiem pakalpojumiem, kas sekmē viņu biznesa izaugsmi gan vietējā tirgū, gan globālā mērogā,” skaidro Antons Kononovs, Magnetiq Bank valdes priekšsēdētājs p.i.

“”Magnetiq Bank” zīmola ieviešana iezīmē jaunu posmu “Signet Bank” grupas izaugsmē un attīstības stratēģijā, kā arī nozīmīgu posmu Latvijas banku sektorā kopumā. “Magnetiq Bank” radīta, lai apmierinātu augošo pieprasījumu pēc finanšu produktiem un pakalpojumiem, kas īpaši izstrādāti FinTech, e-komercijasuzņēmumiem un finanšu inovāciju veicināšanai. Latvijas banku sektorā šādu produktu joprojām pietrūkst, un “Signet Bank” grupa ir apņēmusies šo situāciju mainīt. Tuvākajos gados “Signet Bank” grupa plāno ievērojami paplašināt Magnetiq Bank piedāvāto produktu klāstu, koncentrējoties uz inovatīviem un augstvērtīgiem digitālajiem risinājumiem”, uzsver Roberts Idelsons, “Magnetiq Bank” padomes priekšsēdētājs un “Signet Bank” valdes priekšsēdētājs.

AS “Magnetiq Bank” un “Signet Bank” AS turpina darboties kā atsevišķas kredītiestādes. Pāreja uz jaunu juridisko nosaukumu neietekmē klientus un partnerus. Esošos līgumus nav nepieciešams mainīt un pārslēgt. Visas ar iepriekšējo nosaukumu izsniegtās maksājumu kartes un noslēgtie bankas līgumi saglabā savu spēku līdz to derīguma termiņa beigām. Rūpējoties par klientu ērtībām, ierastie komunikācijas kanāli ar banku un operacionālas procedūras paliek nemainīgas.

“Magnetiq Bank” zīmola nosaukumu izstrādāja Ukrainas mārketinga aģentūra “Leletko&Pronyk”. Savukārt zīmola logotipu, vizuālo identitāti un mājaslapu izstrādāja Ukrainas aģentūra “GoodFace”, kas strādā ar klientiem no FinTech nozares.

679 skatījumi




Video

Kad varētu sākt mazināties ECB procentu likmes?

26/04/2024 | Autors: Simona Striževska, bankas Citadele meitas uzņēmuma CBL Asset Management ekonomiste

Pēdējo trīs gadu laikā, kopš inflācija ir atgriezusies baņķieru dienaskārtībā, Eiropas Centrālā banka (ECB) vienmēr ir atradusies pāris soļus aiz ASV Federālās rezervju sistēmas...

Lasīt tālāk
Video

Finanšu revīzijas 2023: pirmo reizi visi Valsts kontroles atzinumi bez iebildēm

18/04/2024

Kopumā 2023. gada finanšu revīziju rezultāti ir vērtējami pozitīvi – visi 26 atzinumi ir bez iebildēm, ieteikumu skaits salīdzinājumā ar pagājušo gadu sarucis vairāk nekā uz pusi....

Lasīt tālāk
Video

40 % iedzīvotāju šogad plāno mājokļa remontu

17/04/2024

Remontēt savu mājokli šogad plāno 40 % Latvijas iedzīvotāju, savukārt 23 % atklāj, ka uzlabojumi viņu dzīvesvietai būtu nepieciešami, taču šobrīd tam pietrūkst finanšu līdzekļu,...

Lasīt tālāk
Video

Sāks maksāt atbalstu kredītņēmējiem

09/04/2024

Visdrīzāk jau pēc nedēļas Valsts ieņēmumu dienests (VID) sāks pārskaitīt hipotekāro kredītu ņēmējiem pienākošos valsts atbalstu par saņemto kredītu procentu maksājumiem. Kredītiestādes...

Lasīt tālāk
Video

Dzīvo no algas līdz algai? Eksperte iesaka, kā ietaupīt

19/03/2024

Dažādu iemeslu dēļ iedzīvotāji nereti savu ikmēneša budžetu ir spiesti plānot vai citos gadījumos veido tā, ka nākas dzīvot no vienas algas dienas līdz nākamajai. Tas, neatkarīgi no...

Lasīt tālāk
Video

NA rosina attaisnoto izdevumu slieksni palielināt līdz 1000 eiro

07/03/2024

Nacionālā apvienība (NA) rosina palielināt gada ienākumu deklarācijā iekļaujamo attaisnoto izdevumu limitu no esošajiem 600 eiro līdz 1000 eiro. Gada ienākumu deklarācijas attaisnoto...

Lasīt tālāk
Video

Katrs trešais mājokļa kredīts tiek izsniegts īpašuma iegādei reģionos

26/02/2024

Pieprasījums pēc mājokļa iegādes reģionos ir nemainīgi augsts, liecina Swedbank dati. Tā pērn 30% no visiem izsniegtajiem hipotekārajiem kredītiem bija mājokļu iegādei vai būvniecībai...

Lasīt tālāk
Video

Finanšu sektors kļūs godprātīgiem klientiem draudzīgāks

07/02/2024

Otrdien, 6. februārī, Finanšu sektora attīstības padome (FSAP) Ministru prezidentes vadībā izskatīja un apstiprināja stratēģiju par noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma...

Lasīt tālāk
Video

Visbiežāk iedzīvotājus no mājokļa iegādes attur nepietiekami ienākumi un ekonomiskā situācija

06/02/2024

Latvijas iedzīvotājus visbiežāk no sava mājokļa iegādes attur nepietiekami ienākumi, ekonomiskās situācijas radītās sekas un neskaidrība par nākotni, liecina Luminor bankas aptaujas dati....

Lasīt tālāk
Video

ASV vēstniecība: Banku dēļ Latvija zaudējusi “desmitiem miljonu” lielas investīcijas

05/02/2024 | Autors: Nekā personīga, TV3

Latvijas Banka nesen paziņoja, ka komercbanku peļņa aizvadītajā gadā pārsniegusi pusmiljardu eiro. Tajā pat laikā uzņēmēji nav apmierināti, kā bankas strādā. Tās izvirza nesamērīgas...

Lasīt tālāk