Izaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā

Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas jomā. Konferencē piedalījās arī IZAUGSMES TELPA dibinātāja un izaugsmes trenere Līga Līdeka, kas plašāk pastāstīja par aukstajiem zvaniem, tai skaitā par biežākiem izaicinājumiem ar kuriem uzņēmēji sastopas veicot aukstos zvanus un kā ar tiem strādāt.
“Lielākā kļūda ir tā, ka gana daudz lieli sadarbības partneri mums nodrošina ienākumus, kas apmierina mūsu komforta līmeni. Lielākā kļūda ir tāda, ka mēs strādājām tikai ar esošajiem klientiem, tāpēc ir vērtīgi veikt šos aukstos zvanus, kas mums nodrošinās potenciālus sadarbības partnerus,” atzina L.Līdeka.
Runājot par lielākajām pieļautajām kļūdām, viņa norādīja: “Kad mēs zvanam klientam, mēs neesam klienta fokusā, un lielākā kļūda, ko mēs pieļaujam, ka, ja klients paceļ telefonu, mēs uzreiz pieņemam, ka viņam ir laiks sarunai, bet tā nav. Tāpat kļūda ir, ka nav skaidri nodefinēts klientam mūsu sarunas mērķis.”
“Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sākumā. 85% būs rezultāts, ja visu izdarīsiet pareizi. Izdomājat klientam interesantu zvana mērķi. Tāpat liela nozīme ir pareizi uzdotiem jautājumiem. Un izsakiet risinājumu, kurā izskan vismaz viens klienta ieguvums,” sacīja L.Līdeka.
Konferencē piedalījās arī biznesa pārrunu vadības eksperts Ēriks Burkevics, kas ieskicēja pareizas pārrunu vešanas tehnikas nozīmi lielajos darījumos.
“Galvenā atšķirība lielajos darījumos ir ietekme uz uzņēmumiem un lēmumu pieņemšanas ātrums. Ja mazajos darījumos finansiālas sekas pareizam vai nepareizam darījumam ir minimālas, tad lielajos darījumos jāņem vērā vairāk faktoru,” sacīja Ē.Burkevics.
Runājot par to, kas ir jāņem vērā un kā ir jāskatās uz lielajiem darījumiem, viņš atzina, ka svarīgi ņemt vērā tādus aspektus kā – vai tas saskan ar biznesa plānu, cilvēku resursiem, finanšu resursiem un tehnoloģiju resursiem.
Viņš norādīja, ka pārrunu vešana sākas ar sagatavošanas fāzi, kurā mēs nosakām, kas ir tas, kas mūs interesē un veicam analīzi, bet pēc tam seko debašu fāze, kur mēs mēģinām uzzināt, kas ir otras puses intereses.
“Ja jūs šo tehnoloģiju vai produktu pārdodat vairākiem potenciālajiem klientiem, tad jums ir jābūt informētiem, kā šie potenciālie darījumi varētu izskatīties un ar kuru, kādā secībā, jūs ejat uz sarunām,” norādīja Ē.Burkevics.
PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024 piedalījās arī izaugsmes entuziasts, trīs grāmatu autors, SHOWANDTELL.LV video aģentūras radītājs Āris Birze, TRIVIUMS trenere, mentore un klientu “advokāts” ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi Jekaterina Mehtijeva,uzņēmējs, VADĪTĀJU SKOLAS vadītājs Kaspars Cveiģelis,BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners,GROWING līdzīpašniece, biznesa trenere un konsultante Jana Strogonova, EXCELLENT LATVIA biznesa attīstības vadītājs Kārlis Klovāns un CUBE biznesa attīstības vadītāja Madara Intenberga.
Vēl par tēmu:
Trešo gadu pēc kārtas “Lidl” darbinieki 1. janvārī nestrādās. Saīsināts darba laiks arī Ziemassvētkos.
Jau trešo gadu pēc kārtas “Lidl” sniedz iespēju visai uzņēmuma komandai atpūsties un nosvinēt Jaunā gada atnākšanu kopā ar ģimeni un tuvākajiem cilvēkiem, tādēļ visi “Lidl”...
Lasīt tālāk“Latvijas Pasts” brīdina: pirmssvētku laikā pieaug krāpnieku aktivitāte
No krāpnieku aktivitātes nav pasargāts neviens, un pirmssvētku laikā “Latvijas Pasts” teju ik dienu saskaras ar situācijām, kas liecina, ka klients, visticamāk, ir kļuvis par upuri krāpnieku...
Lasīt tālākNo nākamā gada pieslēgšanās VID EDS – tikai ar drošiem elektroniskās identifikācijas līdzekļiem
Rūpējoties par iedzīvotāju un uzņēmēju datu aizsardzību un drošību, no 2026. gada 1. janvāra Valsts ieņēmumu dienesta (VID) elektroniskās deklarēšanas sistēmai (EDS) varēs pieslēgties...
Lasīt tālākIepirkšanās paradumu maiņa svētkos: tas vairs nav pēdējā brīža skrējiens
Kā liecina jaunākie “Maxima Latvija” dati, svētku gaidīšana Latvijā sākas arvien laicīgāk un kļūst apzinātāka - svētki vairs nav tikai dažas intensīvas dienas decembrī, bet gan...
Lasīt tālākUzņēmumi Rīgā ir optimistiskākie, Latgales piesardzīgākie: uzņēmumu prognozes 2026. gadam
Vairāk nekā puse (55 %) Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu nākamgad plāno saglabāt stabilu vai palielināt uzņēmējdarbības izaugsmi salīdzinājumā ar pēdējiem diviem gadiem, liecina jaunākā...
Lasīt tālākVeiksmīgi sadarbojoties Rīgas un Ropažu pašvaldībām, tiks pagarināts 16. autobusa maršruts
Rīgas un Ropažu pašvaldības un VSIA “Autotransporta direkcija” vienojušās pagarināt 16. autobusa maršrutu līdz Sunīšiem. Izmaiņas stāsies spēkā no 13. decembra brīvdienās un...
Lasīt tālāk“Rail Baltica” pamattrases projektēšanas vadību nodod nacionālajam ieviesējam
Decembrī tika parakstīts trīspusējs līgums starp kopuzņēmumu “RB Rail” AS, SIA “Eiropas Dzelzceļa līnijas” un Satiksmes ministriju par “Rail Baltica” pamattrases Latvijā projektēšanas...
Lasīt tālākOktobrī eksporta un importa apjomi turpināja uzrādīt pieauguma tendenci
Oktobrī preču eksports turpināja pieaugt, un gada griezumā saglabājas stabila izaugsmes tendence. Eksporta attīstību lielā mērā nodrošina uzņēmēju spēja ātri un elastīgi pielāgoties...
Lasīt tālāk3. ceturksnī Latvijā bija 19,2 tūkstoši brīvu darbavietu
2025. gada 3. ceturksnī Latvijā bija 19,2 tūkstoši brīvo darbavietu, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati. Privātajā sektorā bija 10,8 tūkstoši brīvo darbavietu, bet sabiedriskajā...
Lasīt tālākAtsevišķiem pārtikas produktiem samazināts PVN
[caption id="attachment_35061" align="alignnone" width="300"] Fresh vegetables on display in a farmers market.[/caption] Atsevišķiem pārtikas pamatproduktiem no nākamā gada vidus noteikta pievienotās...
Lasīt tālāk