“Latvia Invent” sniedz atbalstu jaunu produktu ieviešanai tirgū
Latvijas Izgudrojumu un inovāciju centrs “Latvia Invent” uzsāk atbalsta sniegšanu uzņēmumiem, kuri plāno jaunu produktu ieviešanu tirgū un vēlas būt pārliecināti, ka produkts būs pietiekoši veiksmīgs un sasniegs prognozētos pārdošanas rezultātus.
Pirms produkta ieviešanas tirgū ikviens uzņēmums vēlas būt maksimāli pārliecināts, ka pircēji preci vai pakalpojumu novērtēs, ka tas viņiem ir nepieciešams un viņi to pirks, taču nereti pašam uzņēmumam ir grūti objektīvi izvērtēt produktu, pie kura, iespējams, ilgi strādāts, kas ir gatavots un veidots, kam veltīta liela uzmanība. Ir nepieciešams viedoklis no malas, kas izvērtē visas stipras un vājās puses, ka arī norāda jomas, kurās vēl būtu nepieciešams veikt uzlabojumus
“Latvia Invent” strādā ar jaunu produktu ieviešanu tirgū dažādos aspektos. Vispirms tā ir produkta izvērtēšana jeb testēšana, kā arī situācijas izpēte, nosakot, vai konkrētā prece, pakalpojums būs konkurēt spējīgs un sasniegs gaidāmos rezultātus. Eksperti izsaka savu viedokli, kas pamatots izpētē un dod vērtējumu par konkrēto produktu un iespējamajiem uzlabojumiem.
Tāpat “Latvia Invent” speciālisti var palīdzēt uzņēmumam, izstrādājot konkrētu plānu, kā produktu ieviest tirgū jau pēc tam, kas tas ir pilnība izstrādāts un gatavs palaišanai tirgū. Nepieciešama skaidra vīzija par mārketinga komunikāciju, pārdošanas stratēģiju, mērķa auditoriju sasniegšanu, noieta tirgiem, komunikācijas kanāliem, tirdzniecības punktiem, kā arī daudz citiem aspektiem, kas visi kalpo par atbalstu produkta ieviešanai.
“Jauni, turklāt inovatīvi produkti un to piedāvājums vietējā un starptautiskā mērogā ir Latvijas uzņēmumu vienīgais ceļš uz strauju izaugsmi. Mums ir jākļūst konkurētspējīgiem un plašais ideju klāsts, kāds ir vietējiem uzņēmumiem, ļauj domāt, ka mums ir nākotne. Tajā pašā laikā jāatceras, ka uzņēmumiem jābūt pietiekoši kritiski domājošiem, lai realizētu tās idejas, kas tiešām var sniegt vēlamo rezultātu,” norāda Latvijas Izgudrojumu un inovāciju centra “Latvia Invent” izveides iniciators Alberts Jodis.
Programmu vada biznesa psihologs un psiholoģijas doktorants pretendents Jānis Roze, kura komandā strādā dažādu nozaru speciālisti, nodrošinot konsultācijas plaši un integratīvi – mārketingā, inovāciju vadībā, personāla apmācībā, finanšu un citos jautājumos. Atsevišķu tematu apskatē un pētniecībā plānots iesaistīt Latvijas pazīstamākos kreativitātes pētniekus. “Inovācijas ir šī gadsimta uzņēmējdarbības virzītājspēks. Uzņēmumi, to apzinoties, novērtējot un prasmīgi īstenojot, var paaugstināt konkurētspēju, iekarot plašāku tirgu un izpelnīties savu klientu, auditorijas uzmanību. Svarīgi būt pirmajiem,” komentē Kreativitātes pētījumu centra speciālists, psiholoģijas doktorants Emīls Kālis.
Tāpat “Latvia Invent” aktīvi strādā pie inovāciju ģenerēšanas un ieviešanas ne vien uzņēmumu produktu klāstā, bet arī darba organizācijā, vadībā, mārketingā un citos darbības virzienos, padarot tos efektīvākus, modernākus un ļaujot ieguldītajām investīcijām atmaksāties ar uzviju tuvākā un tālākā nākotnē.
Uzņēmumi, kas vēlas sadarboties ar “Latvia Invent”, aicināti atsaukties, aizpildot pieteikuma anketu, ko iespējams saņemt, rakstot uz [email protected] vai zvanot – 20076860.
Vēl par tēmu:
2025. gada 3. ceturksnī vērojams straujš darba tirgus aktivitāšu pieaugums
Darba tirgus aktivitāte jau otro ceturksni pēc kārtas pakāpeniski atjaunojas. Pēc straujā uzlabojuma gada vidū pozitīva dinamika saglabājās arī trešajā ceturksnī, augot gan nodarbināto...
Lasīt tālākDzīvokļu īpašniekus savlaicīgi informēs par citu personu deklarēšanos viņu īpašumā
Dzīvokļa īpašnieks nekavējoties tiks informēts, ja viņa īpašumā savu dzīvesvietu būs deklarējusi cita persona bez likumiska pamata. To paredz Saeimā ceturtdien, 13.novembrī, konceptuāli...
Lasīt tālākPlāno mazināt administratīvo slogu sociālajiem uzņēmumiem
Saeimas Sociālo un darba lietu komisija otrdien, 11. novembrī, konceptuāli atbalstīja grozījumus Sociālā uzņēmuma likumā, kas paredz paplašināt darba iespējas cilvēkiem ar invaliditāti...
Lasīt tālākSeptembrī ārējā tirdzniecībā vērojams straujš kāpums
Šā gada septembrī Latvijā strauji palielinājās gan eksporta, gan importa kopapjoms, kas liecina par stabilu valsts ekonomikas izaugsmi. Preču eksportam septembrī bija vērojams stabils pieaugums,...
Lasīt tālākSEPLP aicina neatbalstīt deputātu priekšlikumus samazināt sabiedriskā medija budžetu
Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome, iepazīstoties ar likumprojekta “Par valsts budžetu 2026. gadam un budžeta ietvaru 2026., 2027. un 2028. gadam” (Nr. 1130/Lp14) otrajam...
Lasīt tālākMērenu inflāciju oktobrī noteica zemāks pārtikas cenu un sezonālās ietekmes spiediens
Oktobrī patēriņa cenas pieauga, taču cenu pārmaiņas kopumā bija mēnesim raksturīgas. Pieaugumu noteica energoresursu sadārdzināšanās, savukārt samazinošā ietekme bija mērenākai sezonālo...
Lasīt tālākAtsevišķiem pārtikas produktiem plāno samazināt pievienotās vērtības nodokli
Lai mazinātu pārtikas produktu cenu pieauguma ietekmi uz iedzīvotāju labklājību, Saeima ceturtdien, 6. novembrī, konceptuāli atbalstīja izmaiņas pievienotās vērtības nodokļa (PVN) regulējumā,...
Lasīt tālākBiedrība “Zemnieku saeima”: memoranda rezultāts ir izaicinošāka sadarbība ar lielveikaliem
Biedrības “Zemnieku saeima” vērtējumā pārtikas cenu samazināšanas memorands, ko šopavasar parakstīja Ekonomikas ministrija (EM), tirgotāji un pārtikas ražotāji, pagaidām nav devis...
Lasīt tālākSaeimas komisija: dzīvokļu īpašniekus savlaicīgi informēs par citu personu deklarēšanos viņu īpašumā
Dzīvokļa īpašnieks nekavējoties tiks informēts, ja viņa īpašumā savu dzīvesvietu būs deklarējusi cita persona bez likumiska pamata. To paredz Saeimas valsts pārvaldes un pašvaldības...
Lasīt tālākAttālināts un biroja darbs joprojām piesaista lielāko uzmanību Latvijas darba tirgū
Trešajā ceturksnī darba meklētāju vidū vislielāko interesi izraisījuši darba piedāvājumi administrācijas jomā un darbs ar iespēju strādāt attālināti, liecina CVMarket.lv jaunākā...
Lasīt tālāk