Uzņēmumi turpina interesēties un pieteikt dalību konkursā “Latvijas Eksportprece”
Pašmāju uzņēmumi izrāda aktīvu interesi par dalību konkursā „Latvijas Eksportprece 2016”, ko jau ceturto gadu organizē Latvijas Eksportpadome ar mērķi paust atzinību, novērtēt un vēlreiz atgādināt par Latvijā strādājošiem uzņēmumiem, kas ražo un eksportē augstas kvalitātes preces un pakalpojumus, kas tādējādi nes Latvijas vārdu pasaulē.
Jau vairākus gadus pēc kārtas konkurss “Latvijas Eksportprece” pauž atzinību un godina Latvijas komersantus, kas sasnieguši labus rezultātus eksportspējīgu produktu ražošanā. Kā norāda Latvijas Eksportpadomes pārstāvis Aivars Kalniņš, arī šogad manāma pastiprināta interese par dalību konkursā, atzīstot iepriecinošu faktu – dalībnieki ir ļoti dažādi un līdz ar to – preču un pakalpojumu klāsts ir daudzveidīgs.
“Nereti mums nākas dzirdēt apgalvojumus, ka Latvijas eksportam nav jūtama izaugsme, ka mēs eksportējam produktus ar mazu pievienoto vērtību, ka Latvijas uzņēmumi ir nonākuši pašapmierinātības stadijā utt. Tomēr mēs gribētu uzsvērt, ka tā nebūt nav un mūsu mazajai Latvijai ir ko piedāvāt pasaulei. Latvijā ir daudz unikālu, inovatīvu un pārsteidzošu produktu un pakalpojumu, par ko liecina šī gada konkursa “Latvijas Eksportprece” dalībnieku klāsts,” stāsta A. Kalniņš, kurš mudina jaunus uzņēmumus pieteikties konkursam (pieteikumu skatīt šeit!) un pierādīt, ka viņi var!
Šogad dalību konkursā pieteikuši vairāki ievērības cienīgi ražotāji, tostarp zemnieku saimniecība “Veckūkuri”, kas pērn jau piedalījās konkursā un saņēma apbalvojumu par jaunu dabisku eksporta produktu ieviešanu. Strenču novada zemnieku saimniecība “Veckūkuri”, kas vairāk pazīstami ar zīmolu “Mans piens” ir pirmie, kas Latvijas tirgū ieviesa svaigpienu, kā arī ražo daudzus dabiskus un augstvērtīgus piena produktus. Viens no patērētāju iemīļotākajiem produktiem ir jogurti, kuru ražošanā tiek izmantota arī citu Latvijas ražotāju produkcija, tādējādi zemnieku saimniecība popularizē ne tikai savu, bet arī citu Latvijas zīmolu produkciju.
“Dalība iepriekšējā gada konkursā „Latvijas Eksportprece 2015” un saņemtais novērtējums ir jauka motivācija turpināt attīstīties un augt. Ir liels prieks, ka tagad saimniecību “Veckūkuri” zina katrs un varam teikt, ka tā atpazīstamība ir būtiski augusi, līdz ar to arī pieprasījums pēc mūsu ražotajām precēm. Liels paldies par Valsts prezidenta teiktajiem vārdiem. Jebkurš atbalsts un paldies uzņēmējiem, kas ikdienā strādā, lai celtu Latvijas prestižu un ieguldītu tautsaimniecībā, nozīmē ļoti daudz, tas dod spēkus turpināt pierādīt, ka mēs spējam kāpināt savu konkurētspēju un veiksmīgi darboties gan vietējā, gan ārvalstu tirgū. Sajūta, ka tevi novērtē ir neaprakstāma, tas dod stimulu nākotnei,” norāda Ilvija Jakovina, ZS Veckūkuri saimniece.
Latvijas Eksportpadome gada balvu “Latvijas Eksportprece 2016” organizē, lai vienlaikus novērtētu uzņēmumu sniegumu un ieguldījumu savā un visas valsts attīstībā, kā arī lai dotu iespēju uzņēmumiem iegūt papildu atbalstu eksporta un uzņēmējdarbības kopumā veicināšanai. Konkursa laureātiem būs iespēja saņemt ne tikai balvu, bet arī reklāmas un publicitātes iespējas “Latvijas Eksportpadomes” informatīvo atbalstītāju medijos, tiks dota iespēja izmantot konkursa “Latvijas Eksportprece 2016” laureāta zīmi uz savu produktu iepakojumiem un informatīvajos materiālos. Informācija par visiem konkursa dalībniekiem tiks ievietota digitālajā albumā “Latvia Export” ar tiešsaisti uz uzņēmuma mājas lapu.
Pieteikšanās konkursam turpinās un ikviens ir aicināts pieteikt savu uzņēmumu, apliecinot, ka tas ražo kvalitatīvas preces ar augstu pievienoto vērtību.
Jāatzīmē, ka konkursa dalībnieki varēs izmantot “Latvijas Eksportprece 2016” marķējumu, tādējādi uzsverot savu produktu vai pakalpojumu augsto vērtību vietējā tirgū, turpretim ārzemju tirgos preces būs iespēja marķēt ar kvalitātes zīmi “Quality Product of Latvia”.
Plašāku informāciju un pieteikuma formu skatīt šeit: http://pieteikums.lv/latvijas-eksportprece
Vēl par tēmu:
Tirgotāji bieži maldina par augļu un dārzeņu izcelsmi
Veicot pastiprinātu svaigu dārzeņu, augļu un ogu kontroli, mēneša laikā Pārtikas un veterinārais dienests pārbaudījis vairāk nekā 390 pārtikas tirdzniecības uzņēmumus, 40 % gadījumu...
Lasīt tālākLBAS: Latvijas uzņēmumu konkurētspēju neapdraud izdevumi par darbnespējas lapām
30. aprīlī trīspusējā sanāksmē arodbiedrības, darba devēji un valsts puse atkal diskutēs par Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) iniciēto vēlmi samazināt darba nespējas lapas...
Lasīt tālākMazos un vidējos uzņēmumus visvairāk ietekmē nodokļu slogs, inflācija un energoresursu cenas
Neskatoties uz pēdējo gadu ekonomiskās attīstības perspektīvu un ģeopolitiskās situācijas pasliktināšanos, mazie un vidējie uzņēmēji Baltijā saglabā pragmātisku optimismu. Par to...
Lasīt tālākProkuratūrā izbeidz lietu pret četrām personām par mēģinājumu izkrāpt “Olainfarm” akcijas
Pirms trim gadiem Valsts policija sāka kriminālprocesu par mēģinājumu izkrāpt daudzus miljonus vērtas “Olainfarm” akcijas. Likumsargi aizdomās turēja piecas personas un martā pret tām...
Lasīt tālākTirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālāk