• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
05/12/2011, Kategorija: Bizness, Finanses, bankas

Lai netiktu kavēta pabalstu izmaksa, Rīgas domes Labklājības departaments aicina Rīgas Sociālā dienesta klientus, kuriem Rīgas pašvaldības sociālās palīdzības pabalsti tika pārskaitīti uz kontiem Latvijas Krājbankā, informēt par jaunizveidotajiem bankas kontiem citās bankās.

Labklājības departamenta Administratīvās nodaļas vadītāja Guna Eglīte paskaidro, ka šo pabalstu skaitā ir pabalsti aizbildņiem un aizgādņiem, pabalsti audžuģimenē ievietotā bērna uzturam, apģērba un mīkstā inventāra iegādei, kā arī atlīdzība par audžuģimenes pienākumu pildīšanu. Lai informētu par izmaiņām bankas kontā, Rīgas Sociālā dienesta klientiem jāuzraksta iesniegums, kurā norādīts personas vārds, uzvārds, personas kods, dzīvesvietas adrese un jaunizveidotais bankas konts, uz kuru turpmāk tiks pārskaitīti pašvaldības sociālās palīdzības pabalsti. Iesniegumus klienti var nosūtīt pa pastu vai nogādāt personīgi tuvākajā Rīgas Sociālā dienesta teritoriālajā centrā, nododot informatoram.

Tiem klientiem, kuri objektīvu iemeslu dēļ nevar atvērt jaunu bankas kontu, jāinformē Rīgas Sociālais dienests, iesniedzot iesniegumu, par vēlmi saņemt sociālās palīdzības pabalstus ar skaidras naudas izmaksu Rīgas Sociālā dienesta kasē, bet klientiem, kuriem apgrūtināta pārvietošanās ārpus dzīvojamām telpām, sociālās palīdzības pabalstus būs iespējams saņemt dzīvesvietā. Šajā gadījumā klientam jāuzraksta iesniegums, kurā norādīts vārds, uzvārds, personas kods, dzīvesvietas adrese un lūgums sociālās palīdzības pabalstu izmaksu nodrošināt dzīvesvietā. Iesnieguma nogādāšanu Rīgas Sociālajam dienestam var uzticēt radiniekam, kaimiņam vai aprūpētājam. «Pabalstu izmaksa ar pārskaitījumu uz bankas kontu notiek operatīvāk nekā izmaksa skaidrā naudā Rīgas Sociālā dienesta kasē vai klienta dzīvesvietā,» uzsver G. Eglīte.

Avots: nra.lv

485 skatījumi




Video

Finanšu revīzijas 2023: pirmo reizi visi Valsts kontroles atzinumi bez iebildēm

18/04/2024

Kopumā 2023. gada finanšu revīziju rezultāti ir vērtējami pozitīvi – visi 26 atzinumi ir bez iebildēm, ieteikumu skaits salīdzinājumā ar pagājušo gadu sarucis vairāk nekā uz pusi....

Lasīt tālāk
Video

Tirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts

18/04/2024

Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...

Lasīt tālāk
Video

40 % iedzīvotāju šogad plāno mājokļa remontu

17/04/2024

Remontēt savu mājokli šogad plāno 40 % Latvijas iedzīvotāju, savukārt 23 % atklāj, ka uzlabojumi viņu dzīvesvietai būtu nepieciešami, taču šobrīd tam pietrūkst finanšu līdzekļu,...

Lasīt tālāk
Video

Latvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli

16/04/2024

Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...

Lasīt tālāk
Video

Ieviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā

16/04/2024

Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...

Lasīt tālāk
Video

PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību

12/04/2024 | Autors: Publicitātes materiāls

Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...

Lasīt tālāk
Video

Izaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā

11/04/2024 | Autors: Publicitātes materiāls

Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...

Lasīt tālāk
Video

BORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota

11/04/2024 | Autors: Publicitātes materiāls

Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...

Lasīt tālāk
Video

Alkoholiskos dzērienus no pirmdienas līdz sestdienai nevarēs iegādāties pēc plkst. 20.00

10/04/2024

Lai mazinātu alkohola patēriņu sabiedrībā, plānots ierobežot laiku, kurā mazumtirdzniecībā varēs iegādāties alkoholiskos dzērienus. Plānots, ka no pirmdienas līdz sestdienai alkoholu...

Lasīt tālāk
Video

Sāks maksāt atbalstu kredītņēmējiem

09/04/2024

Visdrīzāk jau pēc nedēļas Valsts ieņēmumu dienests (VID) sāks pārskaitīt hipotekāro kredītu ņēmējiem pienākošos valsts atbalstu par saņemto kredītu procentu maksājumiem. Kredītiestādes...

Lasīt tālāk