Publicitāte rada lielāku uzticamību organizācijai nekā tradicionālā reklāma
Publicitāte var būt ārkārtīgi vērtīga, veidojot uzticamību un izpratni par uzņēmumu. Publicitāte ir veids, kā sasniegt plašu auditoriju par salīdzinoši nelielām izmaksām. Tā ir nozīmīga ne tikai jaunu produktu reklamēšanai vai esoša produktu pārdošanas palielināšanai – tas ir veids, kā izcelt uzņēmumu un strādāt pie organizācijas reputācijas veidošanas, kas savukārt ir ļoti nozīmīgs faktors konkurences cīņā. Ir grūti izmērīt publicitātes atdevi biznesam, bet, ja uzņēmums patiešām koncentrējas uz stāstu veidošanu un saziņu, tad tieši publicitātei ir liels panākumu potenciāls.
Nacionālā Mediju grupa (NMG) aicina uz sadarbību ikvienu uzņēmumu, kuram ir ko teikt par savu zīmolu vai produktu. Sadarbība ar NMG ir iespēja ne tikai informēt sabiedrību, bet arī būt gataviem stāties pretī krīzēm, kas var ietekmēt uzņēmuma reputāciju.
NMG vadītājs Alberts Jodis norāda, ka ap vārdu “publicitāte” vienmēr ir liela rosība, un atšķirībā no mārketinga vai reklāmas, laba publicitāte bieži vien ir tā, kas veido uzņēmuma tēlu.
“Efektīva publicitāte rada pozitīvus rezultātus un veicina lielāku pārdošanas apjomu, jo jūsu uzņēmums var piedāvāt savus produktus un pakalpojumus plašākam klientu lokam. Publicitāte soli pa solim veido jūsu kā eksperta reputāciju, proti, ja jūs regulāri tiekat citēts, tad sabiedrībā dabisks rodas pieņēmums, kas esat savas jomas eksperts,” norāda A. Jodis.
Nacionālā mediju grupa ir strauji augošs interneta mediju tīkls, ko veido plaša spektra, dažādu specifikāciju interneta portāli, sākot no biznesa, turpinot ar sociālajiem un beidzot ar izklaides interneta resursiem. Nacionālajai mediju grupai ir vairāk nekā 30 portāli un 50 “Facebook” lapas. Šobrīd kopējā NMG interneta resursu un to lapu sociālajos tīklos auditorija (reach) pārsniedz 2 000 000 (divus miljonus) interneta lietotāju mēnesī.
Savukārt mediju grupas sociālo tīklu “Facebook” lapām seko līdzi vairāk nekā 50 tūkstoši lietotāju. Lapās ikdienas tiek izvietota uzņēmējiem aktuālākā informācija par biznesa attīstības un izaugsmes iespējām.
Uzzināt vairāk par sadarbību iespējams http://pieteikums.lv/mediji.
Vēl par tēmu:
Tirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālākAlkoholiskos dzērienus no pirmdienas līdz sestdienai nevarēs iegādāties pēc plkst. 20.00
Lai mazinātu alkohola patēriņu sabiedrībā, plānots ierobežot laiku, kurā mazumtirdzniecībā varēs iegādāties alkoholiskos dzērienus. Plānots, ka no pirmdienas līdz sestdienai alkoholu...
Lasīt tālāk26% darba ņēmēju kopumā savā ikdienas darba dzīvē no tiešā vadītāja nesaņem konstruktīvu atgriezenisko saiti
Pētījumu kompānija Kantar veica darba ņēmēju aptauju, kurā noskaidroja dažādus ar darbinieku noskaņojumu un darba vidi saistītus jautājumus, tostarp, vai darbinieki savā ikdienas darba...
Lasīt tālākValsts vides dienesta ģenerāldirektora amatā iecelts Andris Ķēniņš
2. aprīlī Ministru kabinets apstiprināja Andri Ķēniņu Valsts vides dienesta (VVD) ģenerāldirektora amatā. A.Ķēniņš ieguva visaugstāko vērtējumu no pretendentiem, kas bija pieteikušies...
Lasīt tālākValsts kontrole: Tiek degradēta ideja, kāpēc tika izveidotas padomes valsts un pašvaldību kapitālsabiedrībās
Ar nelielu pārtraukumu jau turpat 30 gadus valsts kapitālsabiedrībās darbojas padomes. Darbs tajās ir labi atalgots. Padomēs iecelti arī ministriju vadošie ierēdņi un citu valsts uzņēmumu...
Lasīt tālāk