Tiek pulcēti uzņēmumi un iestādes, lai kopīgi celtu klienta servisa līmeni Latvijā
Ir sākusies pieteikšanās kampaņai “Uzslavē labu servisu!”, kuras ietvaros jau astoto gadu marta mēnesī Latvijā visa sabiedrība varēs novērtēt labu apkalpošanu un uzslavēt uzņēmumus, iestādes un to darbiniekus. Turklāt kampaņa notiek ne tikai Latvijā, bet arī Igaunijā. Projekta galvenie partneri Swedbank, Lattelecom un Rīgas dome. Uzņēmumu kvalitatīvajā pētījumā piedalās DIVE Latvija un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) eksperti.
„Kampaņas būtība ir novērtēt pozitīvo mums apkārt un uzslavēt cilvēku, kas mums kādā uzņēmumā vai iestādē sirsnīgi uzsmaida, palīdz atrisināt kādu problēmu vai patīkami pārsteidz ar viesmīlīgu apkalpošanu. Savukārt uzņēmumam vai iestādei tas ir lielisks veids, kā saņemt atgriezenisko saiti no sava klienta.” iespaidos dalās projekta vadītāja Unda Krieviņa. „Katru gadu esam priecīgi redzēt, ka kampaņa uzņēmumos un iestādēs rada pozitīvu gaisotni starp kolēģiem, vairāk smaidu starp klientu servisa darbiniekiem un klientiem. Priecē, ka daudzi uzņēmumi, kampaņas laikā rīko pozitīvisma aktivitātes uzņēmuma iekšienē, kā arī organizē dažādas apmācības klientu servisa darbiniekiem, kas arī ir Labsserviss.lv projekta mērķis – vērst uzmanību klientu servisa kvalitātes uzlabošanai Latvijā”.
Šogad kampaņai pieteikušās jau šādi uzņēmumi un iestādes (alfabētiskā secībā) – Bērnu klīniskā universitātes slimnīca, City Fitness, Double Coffee, Hotel Jūrmala Spa Conference centre, If Apdrošināšana, KID, Kinoteātris Cinamon, Krassky , Lattelecom, Lāči, Lieliska dāvana, Mobilly, Nordea, RIBS&ROCK, RITO, Starptautiskā lidosta “Rīga”, Steikuhaoss, Stenders, Swedbank, UniCredit Leasing, Valmieras pilsētas pašvaldība, Venden, Volvo Trucks, VTU Valmiera, Zivju restorāns Le Dome.
Kampaņā var iesaistīties jebkurš uzņēmums vai jebkura valsts un pašvaldību iestāde, pieteikšanās notiek līdz 15.februārim, nosūtot pieteikuma anketu, ko var atrast mājas lapā www.labsserviss.lv. Dalības maksa kampaņā ir simboliska – 25 LVL (bez PVN). Kampaņas laikā apkalpošanas vietās martā tiek izvietoti kampaņas atribūti, kas pauž aicinājumu “Uzslavē labu servisu!”. Turpat norādīti arī veidi, kā jebkurš klients var uzslavēt Jūsu apkalpošanu – internetā, pa informatīvo tālruni 1188 vai pašā apkalpošanas vietā. 12.aprīlī tiks noteiktas un paziņotas uzslavētākās iestādes un uzņēmumi.
Kampaņu veido divas vienlīdz būtiskas sadaļas – sabiedrības uzslavas, kas tiek izteiktas visu marta mēnesi par dalībnieku, kas snieguši izcilu klientu servisu, un klientu servisa novērtējums, ko veic sadarbības partneris DIVE Latvija.
Sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kameru arī šogad norisināsies nozīmīga kampaņas sadaļa – tiks meklētas sabiedrībai un uzņēmumiem draudzīgākās valsts iestādes, aktualizējot klientu servisa jautājumu tieši valsts iestādēs un organizācijās.
Vēl par tēmu:
Saeima atbalsta mangāna rūdas iekļaušanu sankcionēto preču sarakstā
Saeima trešdien, 27. martā, atbalstīja lēmuma projektu par pasākumiem Latvijas valsts ekonomiskās sadarbības pārtraukšanai ar agresorvalstīm – Krieviju un Baltkrieviju. Deputāti tajā...
Lasīt tālākLDDK ģenerāldirektors: Jāmazina ieradums ņemt darbnespējas lapas
Jāmazina darbinieku ieradums ņemt slimības lapas, intervijā Latvijas Radio raidījumā "Labrīt" sacīja Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) ģenerāldirektors Kaspars Gorkšs. Kā...
Lasīt tālākNo 1. aprīļa reģionālajā sabiedriskajā transportā tiks ieviesti jauni biļešu veidi un tarifi
No šī gada 1. aprīļa pakāpeniski stāsies spēkā jaunā reģionālā sabiedriskā transporta biļešu un tarifu sistēma. Turpmāk, pārvietojoties zonu ietvaros, vilcienu biļešu cena sastāvēs...
Lasīt tālākSaeimas komisija: Jānosaka maksimālais tarifs braucienam ar taksometru no lidostas
Lai novērstu pasažieru apkrāpšanu gadījumos, kad negodprātīgi taksometru pakalpojumu sniedzēji pieprasa nesamērīgi augstu maksu, plānots noteikt maksimālo tarifu braucienam ar taksometru...
Lasīt tālākĀbrama: Siltumapgādes tarifam jābūt zemākam un prognozējamam
“Šī brīža tarifi neatspoguļo aktuālās energoresursu cenu izmaiņas. Siltumapgādes tarifiem ir jābūt zemākiem un iedzīvotājiem jābūt iespējai savlaicīgi prognozēt izmaksas nākamajā...
Lasīt tālākEksperti: Iedzīvotājus no sava mājokļa iegādes attur nepietiekami ienākumi, ekonomiskā situācija un neskaidrība par nākotni
Pie zemās aktivitātes mājokļa tirgū vainojamas ne tikai augstās EURIBOR likmes, bet arī nepietiekami ienākumi un ekonomiskā situācija, liecina ekspertu novērojumi. “Mājokļu attīstītāji...
Lasīt tālākPVD dzīvnieku audzētavā “Lieldeviņzare” izņem suņus
Par dzīvnieku labturības prasību pārkāpumiem un ilgstošu konstatēto pārkāpumu nenovēršanu, Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) no dzīvnieku audzētavas “Lieldeviņzare” Bauskas...
Lasīt tālākSaeimas komisija pauž atbalstu samazinātajai 12% PVN likmei sabiedriskajā ēdināšanā
Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas Ēnu ekonomikas apkarošanas apakškomisijas deputāti otrdien, 19. martā, apspriežot ēnu ekonomikas situāciju sabiedriskās ēdināšanas jomā,...
Lasīt tālākLOSP valdes priekšsēdētājs: Polijas izcelsmes gurķi, iespējams, nāk no Krievijas
Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomes (LOSP) rīcībā nonākusi informācija par konstatētajiem iespējamajiem pārkāpumiem vienā no lielākajiem mazumtirdzniecības veikalu tīkliem...
Lasīt tālāk“airBaltic” lidmašīnas 40% reisu apkalpo citu aviokompāniju pasažierus
Šogad nacionālajai aviosabiedrībai “airBaltic” jāatrod 300 miljoni eiro, lai atmaksātu iepriekš aizņemto naudu un turpinātu iepirkt jaunas lidmašīnas. Taču pēdējā gada laikā tikai...
Lasīt tālāk