Par eiro ieviešanas jautājumiem informēs sabiedriskajos medijos
Ceturtdien, 3. janvārī, valdība lēma par finansējuma piešķiršanu informatīvi analītisku sižetu veidošanai Latvijas sabiedriskajos medijos, lai informētu sabiedrību par jautājumiem, kas saistīti ar eiro ieviešanu Latvijā. Uzsākot aktīvu komunikāciju par eiro ieviešanas jautājumiem, jau janvārī Latvijas Televīzija (LTV) un Latvijas Radio (LR) informēs iedzīvotājus par eiro ieviešanas pieredzi citās eirozonas valstīs un par eiro ieviešanas sagatavošanās procesu Latvijā.
LTV1 demonstrēs dokumentālās videofilmas par Slovākijas un Igaunijas pieredzi, pievienojoties eirozonai, kā arī stāstīs par Lietuvas un Polijas plāniem ieviest eiro tuvākajā nākotnē. Paredzēta arī informatīvi izglītojoša videofilma par vienotās Eiropas valūtas vēsturi, attīstību, piedzīvotajām grūtībām, iedzīvotāju atbalstu, eirozonas valstu kopējo finanšu atbildību, problēmām un risinājumiem šodien. Viedokļi par un pret eiro tiks apskatīti divu LTV1 analītisko raidījumu „100. panta preses klubs” un „Sastrēgumstunda” speciālizlaidumos.
LR1 un LR4 būs reportāžas no Slovēnijas un Igaunijas, kuras ir pēdējās divas valstis, kas ieviesušas eiro. LR1 sižetu sērija programmā „Labrīt” gada garumā sekos līdzi viena Latvijas uzņēmēja gatavošanās procesam eiro ieviešanai, līdzīgi arī LR4 analītisko raidījumu ietvaros būs dzirdami sižeti par to, kā eiro ieviešanai gatavojas Latvijas uzņēmēji un iedzīvotāji. Savukārt LR2 būs dzirdami īsi ziņu izlaidumi par eiro ieviešanas Latvijā aktuālajiem jautājumiem.
Informatīvo raidījumu izveidošanai piešķirti 30 tūkstoši latu. Kā ziņots iepriekš, eiro ieviešanas komunikācijas kampaņas intensīvais periods sāksies šā gada maijā un ilgs līdz eiro ieviešanas dienai 2014. gada 1. janvārī, organizējot publiskos pasākumus, veidojot informatīvos materiālus, nosūtot informatīvos sūtījumus uz mājsaimniecībām pa pastu un veicot citas aktivitātes.
Vēl par tēmu:
Tirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLBAS: Minimālajai algai jābūt 50% apjomā no vidējās mēneša algas valstī
17. aprīlī notiks Nacionālās trīspusējās sadarbības padomes (NTSP) Sociālās drošības apakšpadomes (SDA) sanāksme, kuras ietvaros sociālie partneri trīspusējās pārrunās diskutēs...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālākAlkoholiskos dzērienus no pirmdienas līdz sestdienai nevarēs iegādāties pēc plkst. 20.00
Lai mazinātu alkohola patēriņu sabiedrībā, plānots ierobežot laiku, kurā mazumtirdzniecībā varēs iegādāties alkoholiskos dzērienus. Plānots, ka no pirmdienas līdz sestdienai alkoholu...
Lasīt tālāk26% darba ņēmēju kopumā savā ikdienas darba dzīvē no tiešā vadītāja nesaņem konstruktīvu atgriezenisko saiti
Pētījumu kompānija Kantar veica darba ņēmēju aptauju, kurā noskaidroja dažādus ar darbinieku noskaņojumu un darba vidi saistītus jautājumus, tostarp, vai darbinieki savā ikdienas darba...
Lasīt tālākVisu izšķirs tirgi
Apstrādes rūpniecība šo gadu sāka ar dramatiskiem skaitļiem, jo janvārī kritums gada griezumā bija 7,3%, bet pret iepriekšējo mēnesi apjomi samazinājās par 4,7%. Februārī ražošana...
Lasīt tālāk