ELVI modernizējas un strādā pie elektronisko cenu zīmju ieviešanas
„ELVI veikalu tīkls turpina darbu pie inovatīvu risinājumu ieviešanas. Pirmais solis ceļā uz jaunu, modernu tirdzniecības rīku – elektroniskajām cenu zīmēm, ir sperts un tas atzīstams par veiksmīgu,” informē SIA „Pārtikas tirdzniecības apvienība” komercdirektore Laila Vārtukapteine, skaidrojot, ka elektroniskās cenu zīmes jau sekmīgi darbojas ELVI veikalā Siguldā, Vidus ielā 1 un tiek strādāts, lai tuvākajā nākotnē tādas būtu arī citos ELVI veikalos.
„Jau kopš pērnā gada elektroniskās cenu zīmes ir ieviestas vairākām preču grupām ELVI veikalā Siguldā,” informē L.Vārtukapteine. Viņa piebilst, ka šis pilotprojekts realizēts gandrīz gada garumā, lai saprastu, kā inovatīvais risinājums darbosies praksē, kādas būs ieviešanas izmaksas un iespējamie ieguvumi.
„Pie idejas ieviest elektroniskās cenu zīmes nonācām, analizējot iespējas efektīvāk strādāt, mazāk noslogot cilvēku resursus, samazināt izmaksas. Pētījām iespējas, kā koordinēt pircēju plūsmas, lai atslogotu darbinieku resursus tajās dienās, kad pircēju veikalos ir ļoti daudz,” stāsta L.Vārtukapteine, piebilstot, ka būtisks ieguvums ir arī tas, ka cenu zīmes nav jāmaina manuāli, bet tas notiek elektroniski.
L.Vārtukapteine uzskata, ka šāda inovācija ir ilgtermiņa investīcija uzņēmuma nākotnē. „Daudzviet Eiropā šādi risinājumi jau ir ikdiena un to ieviešana arī Latvijā ir tikai laika jautājums. Varam atzīt, ka elektronisko cenu zīmju ieviešana viennozīmīgi uzlabo darba efektivitāti un ļauj racionāli izmantot resursus,” atzīst L.Vartukapteine, papildinot, ka arī ELVI pircējiem ir daudz ērtāk un vieglāk saprast elektroniskās cenas.
Vēl par tēmu:
Tirgotāji bieži maldina par augļu un dārzeņu izcelsmi
Veicot pastiprinātu svaigu dārzeņu, augļu un ogu kontroli, mēneša laikā Pārtikas un veterinārais dienests pārbaudījis vairāk nekā 390 pārtikas tirdzniecības uzņēmumus, 40 % gadījumu...
Lasīt tālākLBAS: Latvijas uzņēmumu konkurētspēju neapdraud izdevumi par darbnespējas lapām
30. aprīlī trīspusējā sanāksmē arodbiedrības, darba devēji un valsts puse atkal diskutēs par Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) iniciēto vēlmi samazināt darba nespējas lapas...
Lasīt tālākMazos un vidējos uzņēmumus visvairāk ietekmē nodokļu slogs, inflācija un energoresursu cenas
Neskatoties uz pēdējo gadu ekonomiskās attīstības perspektīvu un ģeopolitiskās situācijas pasliktināšanos, mazie un vidējie uzņēmēji Baltijā saglabā pragmātisku optimismu. Par to...
Lasīt tālākProkuratūrā izbeidz lietu pret četrām personām par mēģinājumu izkrāpt “Olainfarm” akcijas
Pirms trim gadiem Valsts policija sāka kriminālprocesu par mēģinājumu izkrāpt daudzus miljonus vērtas “Olainfarm” akcijas. Likumsargi aizdomās turēja piecas personas un martā pret tām...
Lasīt tālākTirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālāk