Dienvidu tilta nedienas turpinās
Iepirkumu uzraudzības birojā (IUB) iesniegtās sūdzības dēļ nav iespējams uzsākt Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecību.
Vakar pēcpusdienā IUB mājaslapā pieejamā informācija liecina, ka sūdzības izskatīšanas termiņš bija 14. marts, bet lēmums vēl nav pieņemts. Neatkarīgā vakar IUB nesaņēma konkrētu atbildi, kad Rīgas domes Satiksmes departaments tiks informēts par to, vai sūdzība bijusi pamatota.
Izsakot aizdomas, ka Rīgas domes izsludinātais konkurss par Dienvidu tilta trešās kārtās būvniecību nav noritējis godīgi, ar sūdzību IUB vērsās Lietuvas būvuzņēmums Kauno Tiltai. Satiksmes departamenta pārstāve Ilze Dišlere norāda, ka šī pretendenta piedāvājums bijis visdārgākais. Kamēr IUB nav devis zaļo gaismu jau izsludinātajam konkursam, pašvaldībai nav ne tiesību, ne iespēju pieņemt kādus citus lēmumus un meklēt finansējumu. «Kavē procesu,» skopi komentēja I. Dišlere.
Šā gada janvāra beigās Rīgas dome informēja, ka 17,5 miljonus latu vērtās Dienvidu tilta trešās kārtas būvnieki ir zināmi. Tā ir vietējo būvnieku apvienība ACB, Tilts un Viadukts. Plānots, ka Dienvidu tilta atlikušo posmu (no Bauskas ielas līdz Ziepniekkalna ielai) varētu pabeigt 2013. gada beigās. Pašlaik nekādas citas prognozes vēl netiek izteiktas. Naudu tilta pabeigšanai Rīgas dome plānojusi aizņemties no Valsts kases vai cita aizdevēja, ja tas piedāvās izdevīgākus nosacījumus.
Jāatgādina, ka pēc ilgas dīkstāves, savstarpēji vienojoties, pagājušā gada rudenī tika lauzts līgums starp pašvaldību un līdzšinējo būvnieku – uzņēmumu Transport Systems, jo pilsēta nevarēja atrast finansējumu Dienvidu tilta pabeigšanai. Sākotnēji bija plānots, ka tilts būs pilnībā gatavs šā gada maijā.
Dienvidu tilta būvniecība sākās 2004. gadā. Tiltu ceļ trīs kārtās, pirmo no tām pabeidza 2008. gada nogalē. Vēl pēc diviem gadiem pabeidza būvēt otro kārtu. Trešajā kārtā jāizbūvē jauna automaģistrāle Jāņa Čakstes gatvē un nobrauktuves no Dienvidu tilta līdz Ziepniekkalna ielai.
Avots: nra.lv /Antra Gabre
Vēl par tēmu:
Tirgotāji bieži maldina par augļu un dārzeņu izcelsmi
Veicot pastiprinātu svaigu dārzeņu, augļu un ogu kontroli, mēneša laikā Pārtikas un veterinārais dienests pārbaudījis vairāk nekā 390 pārtikas tirdzniecības uzņēmumus, 40 % gadījumu...
Lasīt tālākLBAS: Latvijas uzņēmumu konkurētspēju neapdraud izdevumi par darbnespējas lapām
30. aprīlī trīspusējā sanāksmē arodbiedrības, darba devēji un valsts puse atkal diskutēs par Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) iniciēto vēlmi samazināt darba nespējas lapas...
Lasīt tālākMazos un vidējos uzņēmumus visvairāk ietekmē nodokļu slogs, inflācija un energoresursu cenas
Neskatoties uz pēdējo gadu ekonomiskās attīstības perspektīvu un ģeopolitiskās situācijas pasliktināšanos, mazie un vidējie uzņēmēji Baltijā saglabā pragmātisku optimismu. Par to...
Lasīt tālākProkuratūrā izbeidz lietu pret četrām personām par mēģinājumu izkrāpt “Olainfarm” akcijas
Pirms trim gadiem Valsts policija sāka kriminālprocesu par mēģinājumu izkrāpt daudzus miljonus vērtas “Olainfarm” akcijas. Likumsargi aizdomās turēja piecas personas un martā pret tām...
Lasīt tālākTirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālāk