Darbu sāk Creditinfo – iespēja ātri un ērti uzzināt, kur aizņemties visizdevīgāk
Ikvienā dzīves situācijā nozīmīgu lomu spēlē nauda – finansiālais pamats var būt nepieciešams veiksmīga biznesa uzsākšanai vai sevis paša attīstībai un izaugsmei. Nav noslēpums, ka katrs no mums kādreiz ir nonācis neapskaužamā situācijā, kad steidzami nepieciešama nauda kāda nopietna iemesla dēļ. Vairumu no situācijām var atrisināt naudas aizdevums, taču tik pat būtiski, kā izvērtēt savas iespējas kredītu atmaksāt, ir izvēlēties labāko ātro kredītu. No 31. marta savu darbu Latvijā sāk Creditinfo, kas sniedz aktuālu informāciju kredītņēmējiem par to tiesībām un iespējām, nepieciešamības gadījumā, aizņemties izdevīgāk.
Kā uzsver Creditinfo pārstāvji, ātrie kredīti ir kļuvuši par neatņemamu dzīves sastāvdaļu gan uzņēmējiem, gan kopumā lielai daļai Latvijas iedzīvotājiem.
“Ņemot kredītu ilgtermiņā, ikviens vēlas rast labāko risinājumu. Pirms paņemt ātro kredītu, būtiski saprast, cik naudas nepieciešams aizņemties un kādā laika posmā to iespējams atmaksāt, vienlaikus noskaidrojot, kādas komisijas maksas piedāvā katrs no aizdevējiem. Šie ir svarīgi priekšnoteikumi, ar kuriem jārēķinās pirms izšķirties par konkrēto ātro kredītu, kurš var kalpot ne tikai kā glābiņš daudzās situācijās, bet arīdzan kā palīglīdzeklis biznesa uzsākšanai, vēlamam pirkumam vai savas personības izaugsmes veicināšanai,” uzsver Creditinfo pārstāvis Raimonds Bērziņš.
Izmantot Creditinfo pakalpojumus ir viegli un ērti – viens zvans uz 20300112 (pagaidām serviss pieejams tikai darbdienās no plkst. 9.00 līdz 18.00) un ikvienam ir iespēja uzzināt, kur aizņemties vislabāk, kā noskaidrot izdevīgākās procentu likmes, līguma nosacījumus un uzzināt par bezmaksas apdrošināšanu aizdevumam. Lai saņemtu informāciju pieejams arī e-pasts: info@credinfo.lv
Creditinfo darbību nodrošina Kredītņēmēju tiesību aizsardzības centrs, kura darbības mērķis ir sniegt atbalstu personām, kas ir ņēmuši vai gatavojas ņemt aizņēmumu kādā no kredītdevēju organizācijām, rūpējoties par pamatotu un godīgu noteikumu piemērošanu un komunikācijas veicināšanu abu pušu starpā, kā arī sabiedrībā kopumā.
Vēl par tēmu:
“LPB Bank” maina nosaukumu uz “Magnetiq Bank”
Šodien, 19. aprīlī, AS "LPB Bank" oficiāli maina juridisko nosaukumu uz AS "Magnetiq Bank", vienlaikus ieviešot arī jaunu zīmola vizuālo identitāti. Bankas nosaukuma un zīmola maiņas pamatā...
Lasīt tālākFinanšu revīzijas 2023: pirmo reizi visi Valsts kontroles atzinumi bez iebildēm
Kopumā 2023. gada finanšu revīziju rezultāti ir vērtējami pozitīvi – visi 26 atzinumi ir bez iebildēm, ieteikumu skaits salīdzinājumā ar pagājušo gadu sarucis vairāk nekā uz pusi....
Lasīt tālākTirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālāk40 % iedzīvotāju šogad plāno mājokļa remontu
Remontēt savu mājokli šogad plāno 40 % Latvijas iedzīvotāju, savukārt 23 % atklāj, ka uzlabojumi viņu dzīvesvietai būtu nepieciešami, taču šobrīd tam pietrūkst finanšu līdzekļu,...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālākAlkoholiskos dzērienus no pirmdienas līdz sestdienai nevarēs iegādāties pēc plkst. 20.00
Lai mazinātu alkohola patēriņu sabiedrībā, plānots ierobežot laiku, kurā mazumtirdzniecībā varēs iegādāties alkoholiskos dzērienus. Plānots, ka no pirmdienas līdz sestdienai alkoholu...
Lasīt tālāk